efecte postinor 2

21-03-2008
marmotzik
Nu este medic/terapeut
marmotzik
Buna,
am luat postinor 2 la 5 zile dupa terminarea ciclului. la 7 zile dupa administrare postinor am avut o scurgere maronie, cateva picaturi timp de 3 zule. Dupa aceste 3 zile a inceput o sangerare specifica cilului, cu dureri specifice de ciclu (dureri de burta, sani intariti). In totalk a trecut o saptamana jumate de la primele picaturi de sange si pana acum sangerearea tot nu s-a oprit. Ce se intampla? S-a unit perioada de ciclu cu sangerarea specifica dupa postinor? Trebuie sa merg la control sau astea sunt efectele administrarii postinor? Astept un raspuns.
Va multumesc
10 comentarii
0
21-03-2008, ora 00:00
thedream
Nu este medic/terapeut
thedream
salut, voiam sa iti zic ca si eu acum vreo 3-4 ani am luat postinor si am patit ca tine, adik aveam o sangerare ca la menstruatie care nu se mai oprea, m-a tinut vreo luna, pana cand am hotarat sa merg la ginecolog, sa vad care e problema.Doctorita mi-a zis sa nu ma mai joc cu postinor, ca e periculos, si mi-a dat sa iau contraceptive diane 35 pt o luna, iar sangerarea s-a oprit.Iti recomand sa mergi neaparat la ginecolog si sa eviti sa mai iei postinor de acum, mai bine ai grija sa nu se ajunga la ele.
0
21-03-2008, ora 00:00
marmotzik
Nu este medic/terapeut
marmotzik
Multumesc mult pt sfat.
Diseara sunt programata. Se poate face consult daca imi curge si acum?
0
21-03-2008, ora 00:00
marmotzik
Nu este medic/terapeut
marmotzik
si inca ceva, sangerarea ti s-a oprit de la contraceptive sau s-a oprit de la sine?
0
22-03-2008, ora 00:00
thedream
Nu este medic/terapeut
thedream
da, se poate face consultatie si daca ai sangerare, la mine asa a fost. Si da, sangerarea s-a oprit de la contraceptive, cred ca daca nu luam mai aveam inca, nu ar fi trecut destul de repede.Vezi ce iti zice doctorul care te va consulta, el stie cel mai bine. sanatate multa!!
0
04-05-2008, ora 00:00
micutza22
Nu este medic/terapeut
micutza22
buna cine imi zice si mie ce daca este normal sa singerezi dupa ce am luat postinor 2 dupa 6 zile
0
04-05-2008, ora 00:00
micutza22
Nu este medic/terapeut
micutza22
dupa 6 zile dupa ce am luat postinor2 am sangerat ce inseamna asta
0
25-04-2012, ora 18:23
ludmilamea
Nu este medic/terapeut
ludmilamea
buna seara am nevoie de ajutor, , pe 16 aprilie am avut un contact sexual neprotejat cu prietenul dupa 25 de ore am luat postenor 2 a doua pastile dupa 12 ore au trrecut 9 zile si nu am avut nici o singerare as putea fi gravida??normal ciclu ar trebuie sa vina data 3 mai, , , , exista riscul sa fi facut o extrauterina de la postenor??am dureri pe stinga urinez des si usturimi, si greata oboseala, , multumesc anticipat
0
25-04-2012, ora 22:23
Iru
Nu este medic/terapeut
Iru
teoretic nu ar trebui sa fi gravida, postinor si a facut efectul, poate starile pe care le ai sunt in subconstientul tau,. cel mai bine fa un test de sarcina. succes
0
26-04-2012, ora 22:35
ludmilamea
Nu este medic/terapeut
ludmilamea
teste am facut vreo 3 sunt negative dar cred ca e prea repede de aia nu arata si la medic am fost si a zis sa astept pina nu stim exact adica sa mai treaca citeva zile ca acuma nu se vede nika nici la eco, , , uffff trebuie sa astept pina pe 3 sa vad sigur dar simt ca ceva nu e in regula acuma doamne ajuta ce va fi va fi mersi mult anticipat,
0
04-05-2012, ora 21:24
Iru
Nu este medic/terapeut
Iru
cu siguranta nu esti insarcinata :)
Adaugă un comentariu / răspuns

10-10-2016, ora 10:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
La-Pediatru.ro
Căutați un pediatru bun?
La-Pediatru.ro este un proiect ROmedic unde găsiți cea mai completă listă de medici pediatri din România. Alegeți din peste 4000 de pediatri - cu date de contact, prezentări și recomandări de la părinți.
Cunoașteți un pediatru bun? Oferiți-i o recomandare aici!
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Schimbarea metodei contraceptive
  • Dereglari hormonale cauzate de anticonceptionale
  • Greseli in administrarea contraceptivelor
  • Contraceptivele orale - avantaje și riscuri
  • Contraceptivele hormonale pot crește riscul de depresie
  • Contraceptivele hormonale cresc riscul de suicid?
  • Greșeli în utilizarea pilulelor anticoncepționale
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.