efectele contraceptivelor

21-07-2008
zaza
Nu este medic/terapeut
zaza
Buna ziua! Eu iau Tri Regol de multi ani. De obicei fac pauza o luna pe an, dar daca analizele de ficat sunt OK medicul mi-a spus ca nu am de ce sa fac pauza. Totusi ma gandesc, contraceptivele astea sunt un aport hormonal si ar putea dauna pe termen lung. Desi am mare incredere in medicul meu, as dori si o alta opinie. Acum am facut o pauza de o luna si in curand ar trebui sa le iau din nou. E bine sa fac o pauza mai lunga, sa-i dau organismului o sansa sa se mai refaca sau efectele lor sunt neglijabile? Multumesc!
3 comentarii
0
21-07-2008, ora 00:00
muzyca
Nu este medic/terapeut
muzyca
WWW.MUZYCA.NET - SITE DIN ROMANIA CU FILME, MUZICA, JOCURI SI PROGRAME UTILE INTRA SI NU VEI REGRETA !
0
21-07-2008, ora 00:00
morena1r
Nu este medic/terapeut
morena1r
Anticonceptionalele chiar au anumite efecte secundare pe termen lung, dar e vb de ani de zile luate fara intrerupere.Macar o data pe an fa pauza o luna si la 6-7 luni fa un ex de secretie vaginala si test Babes-papanicolau, pe langa analizele de ficat.Nu ai copii sa poti utiliza steriletul sau nu te incanta ca metoda contraceptiva?
0
21-07-2008, ora 00:00
zaza
Nu este medic/terapeut
zaza
Multumesc pentru sfat (se potriveste cu ce gandeam eu dar aveam nevoie si de o confirmare)! Steriletul nu prea ma incanta si nici nu am copii. Deocamdata m-am inteles foarte bine cu Tri Regol-ul. Nu m-am ingrasat, nu am avut stari de greata si niciunul din efectele descrise. Am pus intrebarea pentru ca mi-am intrebat medicul meu in ultimii 2-3 ani daca este cazul sa mai fac o pauza si, dupa ce mi-am facut analizele de ficat si Papanicolaul (si alte examene de secretie), care au iesit bine, raspunsul a fost sa nu intrerup anticonceptionalele decat daca vreau sa fac un copil. Totusi cred ca a fost buna decizia mea de a intrerupe o luna anticonceptionalele.
Adaugă un comentariu / răspuns

Programari cabinete medicale, clinici Alege-ți medicul și fă o programare!