Efectul dozarii insulinei

03-08-2018
dilimandri
Nu este medic/terapeut
dilimandri
Buna ziua!Spuneti-mi, va rog, in cazul insulinei intermediare (nefiind in combinatie cu alt tip de insulina)atunci cand se creste doza actiunea ei este:
1-creste durata de timp
2-creste durata de timp si scade mai mult glicemia in momentul de varf
3- scade mai mult glicemia in momentul de varf
Cum se manifesta in acest caz?Sau explicati-mi daca mai e ceva de adaugat, va rog.
Multumesc!
3 comentarii
0
06-08-2018, ora 04:35
dilimandri
Nu este medic/terapeut
dilimandri
Nimeni? :(
0
24-10-2018, ora 18:37
Petru.Rotariu@Gmail.com
Nu este medic/terapeut
Petru.Rotariu@Gmail.com
Nimeni, dupa cum vezi specialitii se uita dupa plic si cum nu ai plicu gata nu se scrie nimic.

Eu nu sunt medic de diabet dar am citit atat de mult despre diabet incat as lua la palme orice indivd care se pretinde ca trateaza diabetul cu insulina oricand.
De fapt cuvantul trateza este o expresie de satana care va prelungeste agonia si boala numita diabet.

A trata diabetul cu insulina este ca si cum ai vrea sa stingi focul turnand si mai multe benzina/lemen pe foc.
Cu cat iei mai mult timp insulina cu atat o sa ai nevoi de si mai multa insulina.

Solutia este sa nu ai nevoi de insulina.
Insulina este critica, ne trebuie cand avem mult zahar in sange (cand mancam si bem ca niste porci mult si prost).
Ca sa nu ai nevoie de insulina trebuie mancat putin (mai rar) si bun (mancare cu indice glycemic mic - legume si grasimi bune)
Corpul diabetic nu mai are capaciatea de a arde grasimi, pentru ca a fost invatat sa arada numai zahar periade lungi de timp (decade).
Insulina mare in sange provoaca un dezastru in sanatate, blocheaza foarte multe grupe de hormoni care nu se mai activeaza cand avem insulina multa.
Unul din acesti hormoni este glucagonul care este hormnul de ars grasime.
Asa se explica de ce cei mai multi diabetic sunt grasi ca niste baloane.