ejacularea partenerului

03-03-2007
Annita
Nu este medic/terapeut
Annita
Am inceput sa iau de aceasta luna anticonceptionale.si nelamurirea mea este :partenerul meu poate avea o ejaculare normala, in interior...sau e nevoie sa mai asteptam o perioada pana acest lucru va putea fi posibil fara riscuri prea mari.va multumesc
1 comentarii
0
03-03-2007, ora 00:00
Mo
Nu este medic/terapeut
Mo
din propia experienta stiu ca anticonceptionalele asi fac efectul chiar de la prima pastila care trebuie luata an prima zi a ciclului atata timp cat iei anticonceptionale fara sa omiti vreuna esti ok, esti protejata chear si an cele 7 zile de pauza
Adaugă un comentariu / răspuns

10-10-2016, ora 10:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
La-Pediatru.ro
Căutați un pediatru bun?
La-Pediatru.ro este un proiect ROmedic unde găsiți cea mai completă listă de medici pediatri din România. Alegeți din peste 4000 de pediatri - cu date de contact, prezentări și recomandări de la părinți.
Cunoașteți un pediatru bun? Oferiți-i o recomandare aici!
Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.