emotii puternice

11-03-2010
domino4vr
Nu este medic/terapeut
domino4vr
nu stiu dak este o boala sau schimbarea asta s-a datorat anumitor factori dar in ultimul timp cand am parte de emotii puternice cum ar fi comfruntari cu alte persoane corpul o ia razna, inima incepe si bate rapid ma ia tremuratul, si parca imi creste temperatura mi se inrosesc urechile
si asta de fiecare data cand ma enervez plus k am inceput sa ma enervez foarte repede si chestii pe care inainte nu le dadeam atentie acum ma enerveaza foarte repede imi pierd calmul rapid si simt nevoia de replica, si cand zic k ma ia tremuratul nu tremur de frica park e o nerabdare imi pierd controlul respir mai greu, , , , daca cineva a mai trecut prin asta sau ma poate ajuta cineva pt ca tot ce mi se intampla nu este normal eu am fost luptator de greco-romane sportiv de performanta sunt un om puternic care cu greu poate fi urnit si de aici ma tem k nu o sa ma mai pot controla intr-o zi, ( Recent m-am certat cu o persoana pe buna dreptate am fost pacalit la un magazin de reparatii m-am intors sa cer socoteala si simteam k aproape nu mai ma pot stapanii mintea nu mai era de-o parte cu corpul pe cat de lucid eram si foloseam un limbaj adecvat fara injurii si fara amenintari deveneam din ce in ce mai nervos tipul de la magazin tipa si simtem k in scurt timp nu o sa ma mai pot controla)
3 comentarii
0
11-03-2010, ora 23:25
scarface
Nu este medic/terapeut
scarface
Cunosc simptomele acestea si se pot vindeca usor cu ajutorul homeopatiei. Scrie-mi un email daca mai persista problema si te indrum.
0
13-04-2010, ora 06:01
domino4vr
Nu este medic/terapeut
domino4vr
imi cer mii de scuze ca abia acum raspund, si nu stiu daca cunoaste-ti pb intradevar si ma puteti ajuta cu adevarat v-as fi recunoscator, eu nu locuiesc in tara asa ca poate reusiti sa ma indrumati inspre anumite produse naturiste, aici sunt magazine speciale si cu siguranta as gasi ce-mi recomandati ( si as mai avea o problema transpir foarte tare la cel mai mic efort transpir, stau pe canapea si in timp ce folosesc laptopul imi transpira mainile si tot asa nici macar nu pot purta slapi vara pt ca imi transpira talpile asa de tare ca alunec in slapi si mereu sunt pe punctul de-ami suci gleznele, , sa fie tot de la starile acelea de nervozitate? sa fie o problema la nivel de sistem nervos? sa ma fi terminat emotiile si antrenamentele dure? daca asta o fi SPER SA CITEASCA SI ALTII CA UN SEMNAL DE ALARMA -DACA ASTA A FOST PRETUL UNUI DECENIU PE PODIUM NU SE MERITA
0
13-04-2010, ora 10:18
mihnevicim
Nu este medic/terapeut
mihnevicim
De ce nu incerci sa iei legatura cu un maestru Reiki... problemele tale sunt cauzate mai mult ca sigur de un dezechilibru energetic iar avantajul Reiki este ca nu intotdeauna trebuie sa fii de fata la terapie...
Adaugă un comentariu / răspuns

15-04-2016, ora 10:25
Publicitate ROmedic
Administrator forum
Psihologi, psihiatri, psihoterapeuti
Recomandă un Psihoterapeut sau caută unul!
La-Psiholog.ro este un proiect ROmedic care vă prezintă peste 3900 de terapeuți din România. Avantajul acestui site este că pune mare preț pe recomandările pacienților. Găsiți prezentări detaliate ale serviciilor psihologice, citiți recomandări, vă puteți programa online. În plus, există o secțiune cu o mulțime de articole interesante și teste psihologice.
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Cum ne influențează emoțiile memoria?
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.