epilatul si bubitele rosii

03-10-2008
benedeta
Nu este medic/terapeut
benedeta
ma epilez cu ceara de 2 ani si am o problema, dupa vreo 2 saptamani dupa epilare, cand incepe sa-mi creasca firul de par, m-i se formeaza niste bubite rosi pe picioare si mai ales axial, care se fac mari si dor rau pana iese firul de par.vara este foarte greu pt ca transpir mai mult si ustura rau
am incercat cu bepanten pt copii dar nu prea si-a facut efectul
2 comentarii
0
03-10-2008, ora 00:00
Dr. Bociu Crina
Obstetrica-ginecologie, Londra
Dr. Bociu Crina
sunăa hidrosadenită. poate ar trebui să schimbi metoda de epilare
0
05-10-2008, ora 00:00
Amalia24
Nu este medic/terapeut
Amalia24
ti se infunda porii.nici nu ar trebui s te epilezi subrat cu ceara pt ca pielea este foarte sensibila in aceasta zona.
Un medic dermatolog ar trebui sa te vada.(s-ar putea sa ai hidrosadenita).si trebuie sa schimbi metoda de epilare neaparat.
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.