Eritrodermir

07-03-2017
Adina2201
Nu este medic/terapeut
Adina2201
La început am avut o exfoliere mai usoara dar apoi mi-i sa exfoliat tot corpul. Am fost internat 1 luna la spitalul militar, am făcut toate analizele si mi-a ieșit psoriazis eritrodermic ! Urmez cu neotigason dar nu îmi merge chiar bine, nu știu ce sa mai fac, ce sa mai iau ca iar a recidivat boala, iar mi-a crăpat pielea, am frisoane si nu pot sa stau in picioare! Vreau sa știu dacă a mai trecut cineva prin asa ceva, sau știe cineva vreun tratament naturist?
0 comentarii
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Proteinele microflorei bacteriene de la nivelul pielii pot oferi protecție împotriva unor boli
  • Pierderea în greutate ar putea ameliora simptomele psoriazisului
  • FDA a aprobat un nou medicament împotriva psoriazisului
  • Psoriazisul ar putea fi prevenit cu extractul de vanilie artificial
  • Tratamentul psoriazisului cu inhibitori PDE4
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.