eruptii cutanate frecvente

10-06-2015
Georgiana F.
Nu este medic/terapeut
Georgiana F.
Buna ziua,

Sotul meu are o problema destul de frecventa in ultimul timp.

Acum o luna a avut candida si a luat un tratament:Canesten crema +Nistatina(pastile).

Ieri a constatat ca are niste eruptii cutanate de culoare rosie, pe 'capul penisului'(basicute).Are mancarimi si il doare.
Ce unguent sau tratament mi-ati recomanda?

Va rog un raspuns urgent!

Multumesc anticipat.
2 comentarii
0
10-06-2015, ora 11:43
Dr. Albu Laura
Dermatovenerologie, Cluj-Napoca
Dr. Albu Laura
Mergeti la un dermatolog. Ar putea fi herpes genital.
0
10-06-2015, ora 13:46
Georgiana F.
Nu este medic/terapeut
Georgiana F.
Multumesc frumos!
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.