este o afectiune a ochiului dar cred eu datoreaza candidei

02-06-2009
problemeten
Nu este medic/terapeut
problemeten
Am postat aici intrucat cred ca ceea ce am in ochi este o candida si ma gandesc ca tratamentul pe care il fac nu este corect. Acum iau Azitrox 500 care nu are foarte mare efect. Ma gandesc ca trebuie sa iau un antibiotic pentru candida. Am avut candida in septembrie anul trecut de la partenera mea si am tratat acea fectiune(am fost la un dermatolog). Eu nu stiam ca ea are acea afectiune si am facut si sex oral cu ea si ma gandsesc ca atunci am contacta candida in interior saliva etc si a ajuns in ochi gelul vitros (am inteles ca este una din zonele ei favorite)***************** buna ziua, acum vreo 10 luni mi-a aparut la ochiul stang o formatiune care seamna cu acesta http://www.migraine-aura.org/site/content/e27891/e27265/e42285/e42442/e54951/e54955/Candida_albicans_en.jpeg se plimba in ochi se vede foarte bine la lumina. initial nu era foarte dezvoltata dar dupa cateva luni 3-4 a inceput sa se mareasca in ohi. a fost afectat si ochiul drept dar mai putin si nederanjant. am fost la medic oftalmolog care mi-a facut fund de ochi, o consultatie amanuntita dar nu a gasit nimic in neregula. dar exista acea problema o vad foarte bine si ma deranjeaza. dupa catva timp am mai fost la un alt medic oftalmolog cara m-a trimis sa imi fac analize la sange mai exact o toxoplasmoza. rezultatul IgM.0.164 negativ. IgG.40.100 UI/ml pozitiv. Am primit de la medic tratament cu antibioticul Azitrox 500 pentru 3 saptamani (10 pastile). Parca a actionat asupra acelor chestii din ochi dar ele sunt tot acolo. Am facut pauza 3 saptamani si acum fac a 2 cura cu antibiotic. Va rog mult sa imi spuneti ce poate fi. Tin sa precizez ca aceasta afectiune a aparut brusc anul trecut in septembrie si a fost generata cred eu de o infectie cu candida pe care am avut-o de la prietena mea.La nici 2 saptamani dupa aceasta infectie cu candida pe care am tratato mi-a aparut in ochiul stang acele formatiuni asemanatoare ca in imaginea de mai sus. Va rog mult sa imi spuneti ce poate fi. Tin sa precizez ca nu am pisisci sau caini acasa. Este posibil sa imi afecteze vederea. Este posibil sa fie vorba de o infectie cu candida care sa localizat la nivelul ochiului in gelul vitros. Trebuie sa iau alt antibiotic pentru candida. Daca da care ar fi acela. Va multumesc din inima si va rog mult sa ma ajutati.***************
4 comentarii
0
04-06-2009, ora 08:57
Dr. Alina Maria Bălţăţeanu
Oftalmologie, Bucuresti
Dr. Alina Maria Bălţăţeanu
Buna dimineata! Se pare ca nu pot intra pe site-ul recomandat de tine, nu functioneaza nici google, o sa ma vorbim; Ce cred eu? Ca sa ai o afectiune oculara produsa de Candida, ar trebui sa ai o imunitate foarte scazuta, o afectiune care se insoteste de imunitate scazuta( cancer si tratament chimioterapic, Diabet, b. autoimuna, SIDA, un tratament indelungat cu antibotic;etc);Daca nu exista aceasta conditie, nu ma gandesc la candidoza oculara;Ai facut o ecografie oculara??? Dupa tratamentul cu Azitrox, ai repetat Ig G antitoxoplasma???Te - avazut un medic specialist in Boli Infectioase? Care este simptomatologia ta???Miodezopsii/ chestia care se plimba)?? Ai si un viciu de refractie???? Ce alte afectiuni mai ai??? Te-ai lovit la ochi??? Este greu sa spun despre ce este vorba; uveita???, degenerescenta vitreeana, sechela dupa hemoragie vitreeana... Ar fi bine sa mergi la o clinica oftalmologica pentru investigatii si tratament;numai bine
0
04-06-2009, ora 11:17
problemeten
Nu este medic/terapeut
problemeten
http://www.migraine-aura.org/site/content/e27891/e27265/e42285/e42442/e54951/e54955/Candida_albicans_en.jpeg merge site-ul. am o miopie -075 stang -0.5 drept. alte afectiuni nu am. am facut si ecografie oculare. a iesit ok. Tratament indelungat cu antibiotic nu.. cancer nu. nu am mai repetat IgG. o sa o fac. ideea este ca in urma tratamentului cu azitrox problema nu a disparut s-a mai diminuat parca dar este tot acolo. am facut legatura cu candida ca la nici 2 saptamani de cand am avut probleme cu aceasta ciuperca (contactata sexual) mi-a aparut si aceasta treaba la ochi. Tin sa mentionez ca eu nu am animale de casa. Dara sa presupunem ca am candidoza oculara ce antibiotic se ia pentru aceasta? Va multumesc
0
08-06-2009, ora 23:53
problemeten
Nu este medic/terapeut
problemeten
Pentru D-na Dr. Alina Zorca - Oftalmologie, Bucuresti - va rog sa-mi spuneti care este tratamentul medicamentos pentru candidoza oculara. Ce antibiotic este eficient. Va multumesc din inima
0
09-09-2009, ora 20:39
zare
Nu este medic/terapeut
zare
Si eu am o chestie ciudata in ochi care a aparut tot dupa o candidoza Medicul oftalmolog mi_a dat niste picaturi cu antibiotic dupa care ochii ma inteapa si parca mi_ar sufla cineva in ei Daca stie cineva ce se poate face va rog un sfat Multumesc
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Cum să te ferești de candidoză
  • Chlamydia vs Candida - asemănări și deosebiri
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.