este reflux esofagian sau altceva?

04-03-2011
IrinaBarboi
Nu este medic/terapeut
IrinaBarboi
Din ianuarie am niste stari pe care nu mi le explic.Aceste stari se manifesta la un interval de 2 - 3 zile.Simt un nod in gat, ma arde stomacul si arsura imi urca spre gat, sunt mereu balonata, nu am un scaun regulat, iar cand se manifesta aceste stari simt o apasare pe torace.Am cautat pe internet in cautarea unui raspuns si am gasit aceste simptome ca fiind rezultatul unui reflux esofagian.Ceea ce ma pune la indoiala este faptul ca de acum doi ani cand aveam varsta de 18 ani, ma cam mananca nasul, iar tatal meu mi-a spus ca s-ar putea sa am limbrici.Am intrat pe acest forum pt a ma lamuri cineva si pentru a-mi sugera un doctor bun.Sunt studenta la Bucuresti si nu stiu unde sa incep sa-mi fac analizele.Va multumesc frumos!
3 comentarii
0
04-03-2011, ora 01:42
IrinaBarboi
Nu este medic/terapeut
IrinaBarboi
am in mare aceleasi simptome ca ale tale.Tot acum 2 luni au inceput sa se manifeste.Am senzatia ca imi urca mancarea pana in gat, ma arde suportabil si stomacul si esofagul si aceste simptome le am la un interval de 2 zile, dar se accentueaza cand fumez sau beau alcool.Pe mine insa ma mananca si nasul de 2 - 3 ani si mi s-a spus ca e posibil sa am limbrici..
0
04-03-2011, ora 01:44
IrinaBarboi
Nu este medic/terapeut
IrinaBarboi
am vrut sa raspund unei alte persoane care are simptome ca ale mele dar am reusit sa imi scriu mie..scuzati-ma
0
04-03-2011, ora 15:59
ghencea mihaela
Nu este medic/terapeut
ghencea mihaela
am fost operat in ianuarie 2011 de melanom la sanul stang, examenul anatomo-patologic este :