Exista riscul de sarcina?

17-07-2018
Wargstar
Nu este medic/terapeut
Wargstar
Buna ziua.
Am avut un contact sexual protejat cu partenera mea in perioada fertila, ciclul fiind regulat, 28 zile. Totul ok pana s a rupt prezervativul (nu am ejaculat in ea). A doua zi dupa circa 13 ore a luat pastila ellaone, fiind speriata. Totul a fost ok, ciclul ia venit mai repede cu o zi! Problema este urmatoarea: in a doua luna dupa administrarea acestei pilule, ciclul ii intarzie, de mai bine de 7 zile, este vreun risc de sarcina? Sau este din cauza acestei pastile? Dupa venirea menstruatiei am m ai avut 2 acte sexuale protejate, nu s a mai rupt prezervativul!
Rog frumos sa ma ajutati cu un raspuns, multumesc anticipat!
9 comentarii
0
17-07-2018, ora 12:13
Psiholog Gabriela Gușoi
Psihologie, Bucuresti
Psiholog Gabriela Gușoi
Buna ziua,

Pilula poate intarzia aparitia menstruatiei. De asemenea, ea a fost administrata in primele 13h, deci nu aveti de ce sa va faceti griji. Poate oricand sa faca un test de sarcina, daca are dubii cu privire la urmatoarele contacte sexuale, din perioada de dupa aceasta pastila, desi inteleg ca au fost protejate.
0
17-07-2018, ora 12:29
Wargstar
Nu este medic/terapeut
Wargstar
Buna ziua, va multumesc din suflet pt raspuns.
Asa mult poate intarzia aceasta pastila menstruatia?
De cateva zile o doare burta, si are unele dureri vaginale, cred ca sunt normale nu?
0
17-07-2018, ora 12:35
Dr. Diaconu Lavinia
Psihiatrie, Bucuresti
Dr. Diaconu Lavinia
Bună ziua.

Pilula poate da dereglare hormonala. Poate sa facă un test de sarcina pentru a se liniști.
0
17-07-2018, ora 13:11
Dr. Mătușa Ion-Cătălin
Psihiatrie, Sibiu
Dr. Mătușa Ion-Cătălin
Toate pilulele de a doua zi conțin hormoni.Nu cunosc produsul luat de dv.De ce a trebuit să luați și a doua luna.La nivelul miometru și endometru uterin apar modificări în menstruație.Faptul că ovarul este blocat de pastila sa secrete ovulele in a 14 zi de ciclu face sa întârzie menstruația
0
17-07-2018, ora 13:19
Wargstar
Nu este medic/terapeut
Wargstar
Aceasta pilula a fost recomanda de farmacista (ellaone se numeste si a fost destul de scumpa).
Aceasta pastila a fost administrata doar o data! Problema este ca de ce intarzie menstruatia in a doua luna dupa administrarea acesteia? In prima luna a venit cu o zi mai repede!
0
17-07-2018, ora 14:21
Dr. Mătușa Ion-Cătălin
Psihiatrie, Sibiu
Dr. Mătușa Ion-Cătălin
Pentru că o artele dv uita sa ani te ovulația sunt blocate hormoni.Nu sunteți însărcinată stați liniștită
0
17-07-2018, ora 14:30
Wargstar
Nu este medic/terapeut
Wargstar
Va multumesc mult, va mai deranjez cu o intrebare daca se poate. Stiti cumva cat dureaza aceasta?
1
17-07-2018, ora 15:03
Dr. Mătușa Ion-Cătălin
Psihiatrie, Sibiu
Dr. Mătușa Ion-Cătălin
Depinde de la organism.la organism daca întârzie mult (mai stați câteva zile) mergeți la un consult ginecologic
0
20-07-2018, ora 11:14
Wargstar
Nu este medic/terapeut
Wargstar
Revin cu edit poate o sa ajute pe cineva:
Dupa administrarea pastilei ellaone (in perioada fertila, la jumatatea ciclului) dupa ruperea prezervativului
*In prima luna nu a avut niciun simptom, iar ciclul ia venit cu o zi mai repede!
*In a doua luna insa, a avut 4 zile in care ia fost super rau. A avut dureri de burta care treceau in cateva ore si dureri vaginale.
Ciclul a venit abia dupa 10 zile!
Probabil si stresul si a pus amprenta!
Sa auzim numai bine!
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Întârzierea ciclului menstrual
  • De ce întârzie menstruația?
  • Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.