Exista vreun risc???

28-08-2011
alexandra93
Nu este medic/terapeut
alexandra93
Folosesc desorelle de cateva luni.nu imi aduc aminte sub nicio forma daca am luat pastila a 17a iar in blister nu este.eu am continuat normal pana acum ( adica in ziua 18 am luat pastila nr 18.ziua 19 pastila 19 etc)..in seara aceasta urmeaza sa iau ultima pastila..mentionez ca din ziua 17 pana in acest moment nu am avut decat un contact sexual...iar acesta s-a intamplat in ziua 20...exista vreun risc?va rog sa imi raspundeti cat mai curand
10 comentarii
0
29-08-2011, ora 14:06
laruka
Nu este medic/terapeut
laruka
In momentul in care uiti o pilula, o iei in momentul in care iti amintesti, iei pilulele in continuare, normal, insa te protejezi suplimentar 7 zile pana inghiti 7 pilule active. La fel in cazul in care pierzi o pastila - o iei de pe o folie de rezerva, si te protejezi suplimentar.
Risc exista in cazul tau. Acum, depinde f mult de cat timp iei pilulele. ??
0
29-08-2011, ora 18:52
alexandra93
Nu este medic/terapeut
alexandra93
pilulele le-am inceput in decembrie anul trecut
0
29-08-2011, ora 19:47
alexandra93
Nu este medic/terapeut
alexandra93
poate ar fi trebuit sa explic mai in detaliu ce s-a intamplat.in seara aceea am iesit la o plimbare cu iubitul meu si a trebuit sa beau apa de la o tasnitoare din parc.pastila nu am inghitit-o mai intai fara apa ci am pus-o pe limba...problema e k fiind atat de mica nu am simtit-o dak s-a dus sau nu pe gat.
0
30-08-2011, ora 14:27
laruka
Nu este medic/terapeut
laruka
cred ca daca iti cadea o vedeai pe tasnitoare...ideea e ca daca nu ai inghitit-o atunci, trebuia sa te protejezi suplimentar cu prezervativ pana inghiti 7 pastile;
ai terminat folia? daca nu, poti unii doua folii;
daca deja ai inceput pauza, asteapta menstruatia si incepi noua folie dupa pauza doar daca esti sigura ca a existat menstruatie; sau faci un test de sarcina in a 7-a zi de intarziere a menstruatiei sau 3 saptamani de la sontact
0
31-08-2011, ora 19:56
alexandra93
Nu este medic/terapeut
alexandra93
astazi mi-a venit menstruatia..pe la ora 14.dar nu prea arata a menstruatie.adik pana la ora asta absorbantul nu are decat o picatura maro pe el..la baie cand am fost de ob el curgea dar akm tot la fel cateva picaturi maro...st f speriata...iubitul meu imi sp k poate fi si din cauza lui.el lucreaza in italia...si a plecat vinerea trecuta.de at eu st extrem de afectata...cam am un fel de soc emotional...dar nush ce sa cred.
0
31-08-2011, ora 20:02
laruka
Nu este medic/terapeut
laruka
daca este doar o pata maro, este posibil sa fie spotting, ceva ce prevesteste menstruatia.maine, cel tarziu vineri ar trebui sa apara menstruatia...
spui ca iei ac de cateva luni...nu s-a mai intamplat ca cu o zi doua inainte de menstruatie sa apara spottingul?
incearca sa te linistesti...iesi cu prietenele, uite-te la filme...macar el a plecat la munca in italia, o sa se intoarca la tine, sanatos, cu bani...altii pleaca la razboi, in irak...si nu se stie ce se intampla cu ei pe acolo si daca se mai intorc...
0
01-09-2011, ora 11:23
alexandra93
Nu este medic/terapeut
alexandra93
ai dreptate...chiar aseara tarziu a inceput sa curga rosu iar akm de dim a inceput sa fie normal.oricum o sa imi fac si un test de sarcina dupa o perioada pt k trb sa ast cv timp dupa menstruatie, sa fiu mai linistita.
nu mi s-a mai intamplat sa apara spottingul dar am mai citit pe net despre el si din cate am vazut ar fi cv normal...chiar ma intrebam cum de nu am patit asta pana akm.
multumesc pt incurajari si pt k mi-ai rasp
iti doresc o zi frumoasa!
0
01-09-2011, ora 21:59
alexandra93
Nu este medic/terapeut
alexandra93
mai am o intrebare dak se poate
azi mi-a curs cam mult...si de 2 ori am obs niste cheaguri cam mari.e vreo problema?
0
01-09-2011, ora 22:26
laruka
Nu este medic/terapeut
laruka
si nu ai mai avut cheaguri pana acum? ce inseamna cam mari?
nu cred sa fie probleme, e normal, e menstruatie, e endometru necorozat etc...
azi si maine ar trebui sa fie asa, apoi deja ar trebui sa inceapa sa dea semne ca se opreste...
vezi cum mai e maine-sambata
0
03-09-2011, ora 17:53
alexandra93
Nu este medic/terapeut
alexandra93
a 2-a zi au fost niste cheaguri cam...groase..si lungi...
menstruatia e spre sfarsit k sa ii sp asa...pana acum pare destul de normal...
Adaugă un comentariu / răspuns

10-10-2016, ora 10:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
La-Pediatru.ro
La-Pediatru.ro - Centrul de informare pentru părinți
La-Pediatru.ro este un proiect ROmedic ce vine în sprijinul părinților cu informații complete și documentate științific despre toate aspectele îngrijirii copiilor. În plus vă oferă o listă actualizată de peste 4000 de pediatri cu date de contact, prezentări și recomandări de la părinți.
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Schimbarea metodei contraceptive
  • Criterii de excludere a sarcinii
  • Dereglari hormonale cauzate de anticonceptionale
  • Greseli in administrarea contraceptivelor
  • Contraceptivele orale - avantaje și riscuri
  • Sunt însărcinată?
  • Cum procedezi dacă ai uitat o pilulă anticoncepțională?
  • Contraceptivele hormonale pot crește riscul de depresie
  • Contraceptivele hormonale cresc riscul de suicid?
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.