fibrom uterin-sarcina

13-11-2010
angyca
Nu este medic/terapeut
angyca
Buna. Am 25 de ani, mi-a intarziat ciclu cateva zile, am facut 3 teste, la toate a iesit pozitiv, doar ca linia a doua era putin vizibila. Aseara am fost la gine si mi-a spus ca am fibrom uterin de 60/70 mm. Eu nu am avut nici menstruatie abundenta, nici sangerari in afara de ciclu. Sarcina nu a vazut(mi-a spus sa mai merg peste cateva zile la inca un ecograf). Azi am facut din nou test, a iesit iar pozitiv si a doua linie e clara ca si prima. La gine mi-a spus ca daca sunt insarcinata, va trebui sa ma supravegheze mult, pentru ca nu se stie daca voi mai putea avea si o alta sarcina. Care sunt riscurile daca sunt insarcinata? Voi putea duce sarcina?? Se poate daca sunt insarcinata la cezariana sa fie scos si fibromul??? Daca va fi scos voi mai putea avea copii sau trebuie scos si uteru????
2 comentarii
0
14-11-2010, ora 20:11
simao
Nu este medic/terapeut
simao
Buna!Nu sunt medic, dar, vreau sa te linistesc pana la o parere avizata.De multe ori un fibrom nu te impiedica sa ramai insarcinata si nici sa nu duci cu bine o sarcina la bun sfarsit.Totusi, pe toata durata sarcinii, trebuie sa ai grija si sa le monitorizezi pe amandoua deoarece si fibromul creste in volum odata cu sarcina si dupa da inapoi sau chiar dispare.Am citit undeva ca exista asa numitele fibroame de sarcina.sunt sigura ca esti insarcinata si te felcit.Daca medicul iti facea ecografie transvaginala ti-ar fi putut confirma sarcina de la primul consult.eu iti recomand sa nu te sperii mai mult decat este cazul si mult succes pe toata per. sarcinii.
0
17-01-2011, ora 16:17
vio27
Nu este medic/terapeut
vio27