foame continua, greata sa mananc

Buna, de la ce poate fi asta ? mananc si dupa 2 ore imi este foame din nou si cu dureri de stomac cateodata, si imi este greata sa mananc desi imi este foame, nu am vomitat deloc, si daca nu mananc cand mie foame mi se face rau de tot ma albesc, am facut niste analize de urina or iesit bune, si am facut si ala de glicemie mia luat sange la 10 jumate dimineata pe nemancate nu mancasem deloc si aveam 90, ce poate sa fie ??? simt ca orice mananc dupa 3 ore parca am stomacul gol si cand beau apa se simte ca ii gol.
1 comentarii

HEMOROIZI? FISURI ANALE? Tratament fără operație și fără internare!
Clinicile Proctoline sunt centre medicale specializate în tratarea eficientă a hemoroizilor și a fisurilor anale. Ne găsiți în 14 orase din țară! Detalii aici
Clinicile Proctoline sunt centre medicale specializate în tratarea eficientă a hemoroizilor și a fisurilor anale. Ne găsiți în 14 orase din țară! Detalii aici
Alte subiecte care v-ar putea interesa:
- 3durere in zona ficatului, are greturi si simte un gust amar in gura
- 11o sa innebunesc din cauza atator intrebari :-<
- 4poate fi vorba de un cancer?
- 10nu pot sa mananc...
- 4Va rugam! Avem nevoie de un sfat: pete suspecte pe corp + greata si somn agitat
- 1greata si tremuraturi ale mainilor si picioarelor
- 4stari de voma si greata
- 8oboseala cronica, lipsa poftei de mancare, stres
- 7sper sa imi raspunda si mie cineva intr-un final.
- 13Gura uscata, inghit greu lichide
- 5Durere abdominala, arsuri la stomac, greata, oboseala, constipatie, durere de cap
- 6suspiciune colangiocarcinom.. avea greţuri, nu putea să mănînce şi nici nu suporta mirosul de
- 10Ameteli, greturi etc
- 2de vreo 4-5 ani, cam o data la 6 luni, aveam niste stari puternice de greata si durere acuta in capu
- 8nimeni nu imi spune clar ce am!
- 3Analize perfecte, tratamente, greata rezista!
- 21Poate fi vorba de cancer?
- 4Senzatie de greata in fiecare seara
- 3Ajutati-ma urgent, va rog! senzatie de greata