Gardnerella Vaginalis

03-04-2013
kn3k0
Nu este medic/terapeut
kn3k0
Buna ziua!

Acum o saptamana si ceva mi-a reaparut Candida. Am fost la medic si mi-a dat un tratament dupa care am recoltat din nou secretia si mi-a iesit Gardnerella Vaginalis.

Medicul mi-a dat un trament cu Metronidazol si cu ovule Softigyn pe care sa-l urmez timp de 7 zile. Am uitat sa mentionez ca urmeaza sa imi vina ciclul menstrual si am apucat sa incep tratamentul. Ce pot face in situatia asta?

Sunt in a doua zi de tratament si in prima zi de ciclu. Pot urma tramentul si Metronidazol si ovulele sa le iau dupa ce mi se termina ciclul menstrual? Sau sa opresc tratamentul si sa il reiau dupa terminarea mentruatiei?

Multumesc!
4 comentarii
0
03-04-2013, ora 21:30
Sophia1975
Nu este medic/terapeut
Sophia1975
Reia-l dupa menstruatie, sa poti lua concomitent pastile si ovule, pentru eficienta maxima.
Trebuie sa-i prescrie si partenerului tratament, sa nu te reinfectezi.
0
03-04-2013, ora 22:22
kn3k0
Nu este medic/terapeut
kn3k0
Multumesc pentru raspuns.
I s-au dat si partenerului meu pastile. El banuiesc ca nu are de ce sa le intrerupa.
Mentionez ca a luat tratament si pentru candida si ca nu am avut contact sexual de cand mi a reaparut candida si nici nu o sa avem pana nu ies testele negative.
0
03-04-2013, ora 22:50
Sophia1975
Nu este medic/terapeut
Sophia1975
Corect ce ai mentionat, asa trebuie procedat.
Sanatate!
0
03-04-2013, ora 23:53
kn3k0
Nu este medic/terapeut
kn3k0
Multumesc!
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.