Glicemie crescuta

22-03-2016
Hopppe
Nu este medic/terapeut
Hopppe
Acum un an am facut un AVC, am urmat tratamentul adecvat. In plus am mai luat Cipralex si Isoprinosine.
Ma simteam foarte rau, cu dureri in partea dreapta, stari de voma, balonare.
Am intrerupt medicatia si ma simt cu mult mai bine.
Dar, zilele trecute mi-am facut analizele si mi-au iesit glicemia 130, colesterolul 279 si trigliceridele crescute, 260. In plus, limfocitele scazute.
Credeti ca tratamentul urmat timp de un an a putut sa aibe efecte asupra glicemiei? Ce ma sfatuiti sa fac?
Oricum, simt ca tratamentul mai mult rau mi-a facut.
Multumesc.
1 comentarii
0
23-03-2016, ora 19:03
Dr. Rosculete Dinu Mariana
Diabet zaharat, nutritie si boli metabolice, Bucuresti
Dr. Rosculete Dinu Mariana
Buna ziua. Nu cred ca analizele actuale au legatura cu tratamentul. Mergeti la control la neurolog si discutati despre oportunitatea intreruperii tratamentului cu cipralex. Valoarea glicemiei poate semnifica debutul unui diabet zaharat tip 2, astfel ca trebuie categoric sa evitati alimentele ce contin zahar, pana mergeti la un consult de specialitate. De asemenea, tinand cont de antecedente, aveti nevoie de tratament pentru ameliorarea parametrilor lipidici(colesterol, trigliceride)
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Nivelurile “normale” de zahăr din sânge pot fluctua
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.