Gust rau in gura

23-08-2014
mariuspop
Nu este medic/terapeut
mariuspop
Gustul e amar, nu e ceva specific, doar ceva asemanator gustului ce ramane dupa cafea. Observ ca se formeaza o pojghita alba sau gabluie pe care daca o inlatur, ma simt mai bine o perioada. Sunt asa de foarte multi ani, si e foarte insuportabil sa-ti simti gura asa, si-ti vine sa mesteci sau bei ceva in continuu.

I-am facut si o poza (atentie, foarte close-up): http://uploadimage.ro/img.php?image=2742_limb_hauh.jpg

Nu stiu daca e de la stomac (am facut radiografie cu bariu si nu s-a gasit nimic, decat aciditate moderata) sau poate fi ceva de ORL. Cu dintii nu mai am probleme. Alte idei?
7 comentarii
0
23-08-2014, ora 15:31
eduard71
Nu este medic/terapeut
eduard71
Ai o candida de toata frumusetea ! Si crapatura aceea de pe mijlocul limbii...cica ar indica faptul ca ai probleme cu sistemul digestiv.Ar trebui sa-ti faci analiza pentru depistarea antigenului helicobacter pylori din materiile fecale. Nu sunt medic, insa am auzit multe cazuri. Iti miroase gura? Te balonezi/flatulenta/arsuri la stomac/urticarii ?
0
24-08-2014, ora 09:08
mariuspop
Nu este medic/terapeut
mariuspop
Cu problemele digestive, da, ai dreptate. Test pt Helicobacter am facut (dar din sange), a iesit pozitiv, am luat tratamentul cu 2 antibiotice 7 zile si sunt inca in cele 30 de zile cu anti-acid, dupa care o sa refac testul (prin respiratie sau fecale). Probabil n-a functionat, sau ma asteptam eu sa-mi treaca subit.

In timpul tratementului am luat si Nistatina (preventiv pt candida cauzata de antibiotice), dar nu stiam ca o aveam deja :(.
Gura cica nu imi miroase (deci la ce gust simt in gura, eu as fi fost convins). Flatulenta si balonari, da. Arsuri, urticarii, greata, dureri in capul pieptului: nu.
0
24-08-2014, ora 10:28
mariuspop
Nu este medic/terapeut
mariuspop