iau pentru prima data anticonceptionale
am o intrebare: sunt studenta si vreau sa iau pt prima data anticonceptionale si am recomandari de la prietene mai mari decat me dar as vrea si sfatul unui medic.care sunt cele mai bune daca vreau sa incep acum??? Multumesc
4 comentarii
buna ziua.am si eu o intrebare:deci iau anticonceptionale yasmin de un an.as vrea sa stiu si eu daca le pot inlocui cu altceva..de exemplu marvelon.trebuie obligatoriu o consultatie medicala?multumesc
@alina1289: Ar trebui sa stai de vorba cu un medic giunecolog inainte de a lua pilule.cine-ti recomanda contraceptive trebuie sa stie mai multe lucruri desore tine, despre starea ta de sanatate, sunt mai multe intrebari la care trebuie sa raspunzi.deci pana ai timp sa vorbesti cu un ginecolog sau cu un medic de la planning familial [ orice maternitate are asemenea cabinete ] ar trebui sa nu te iei dupa nimeni- fiecare organism este unic- si sa folosesti prezervativ.
@ioana1807: Nu e obligatorie o consultatie medicala, aceste doua contraceptive sunt din aceeaasi generatie, difera doar putin intre ele.dupa pauza de 7 zile, dintr-a 8-a zi incepi cu Marvelon.Dar de ce vrei sa faci schimbul ?
Casa drhouse:poi trec printro perioada nu chiar foarte buna si nu imi mai permit sa dau atatia bani pe ele avand in vedere k yasmin costa 35 lei..deci nu este nici o problema??am inteles k sunt doua tipuri de marvelon:28 si 21.care este mai indicat?multumesc
Alte subiecte care v-ar putea interesa:
- 4a luat cineva Jeanine pe perioada indelungata (5-6 luni) ca si tratament antiandrogen?
- 4rebuia sa fac 7 zile pauza si apoi sa incep alta folie dar n-am mai luat
- 3de cate contacte sexuale as avea, sunt protejata tot timpul...
- 3reincepere folie dupa o pastila uitata
- 60cum sa iau anticonceptionalele pentru prima data?
- 4in legatura cu anticonceptionalele luate incontinu
- 3Pastila in plus
- 4Logest... sugestii
- 3anticonceptionale dupa intrerupere de sarcina
- 7duphaston