Imi apar cosuri pe spate, piept si fata

01-02-2019
GabrielaGabrielav
Nu este medic/terapeut
GabrielaGabrielav
Buna ziua, am 27 de ani si ma confrunt cu o mare problema.In urma cu 4 luni am intrerupt pastilele anticonceptionale Belusha la sfatul medicului ginecolog...deoarece luasem pastile timp de 5 ani de zile fara intrerupere...asa ca le-am oprit. Dar problema este ca de cand le-am oprit mi-a venit menstruatia doar o data cu intarziere de 2 saptamani si apoi nu mi-a mai venit de 3 luni...si au inceput sa imi apara cosuri pe spate, piept si fata.Nu stiu ce sa mai fac...cosurile nu trec cu nimic.ba din contra apar tot mai multe...am incercat masti, creme...chiar si pasta de dinti sa le usuc.si tot nimic...menstruatia intarzie sa mai apara...Nu stiu ce sa mai fac...Precizez ca am facut 3 teste de sarcina si au iesit negative iar la control nu am mai fost. Va rog cine ma poate ajuta cu orice sfat. Multumesc!
0 comentarii
Adaugă un comentariu / răspuns

10-10-2016, ora 10:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
La-Pediatru.ro
La-Pediatru.ro - Centrul de informare pentru părinți
La-Pediatru.ro este un proiect ROmedic ce vine în sprijinul părinților cu informații complete și documentate științific despre toate aspectele îngrijirii copiilor. În plus vă oferă o listă actualizată de peste 4000 de pediatri cu date de contact, prezentări și recomandări de la părinți.
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Modificări la nivelul sistemului reproducător la sugarii hrăniți cu formule pe bază de soia
  • Semne de dezechilibru hormonal
  • Ce este o dereglare hormonală?
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.