Inca o intrebare..chiar e pe fond psihic?

16-05-2011
Alessandra M
Nu este medic/terapeut
Alessandra M
Am mai postat o intrebare in legatura cu atac de panica..am inteles..am avut un atac de panica...si de acolo alte fel si fel de simptome...insa as avea inca o intrebare...as vrea sa respir bine..sa o fac cum o faceam...simt mereu nevoia sa trag aer in piept maxim...adanc...ca un oftat...este singura problema care o mai am..si care ma aduce in stari de panica..cand nu reusesc ma simt epuizata..dezamagita...am facut analize..poza la plamani..totul e in regula insa eu tot nu respir cum trebuie..incerc si exercitii de respirat...am momente cand ma simt mai bine..insa as vrea sa reusesc sa respir fara sa mai simt setea asta de aer...este intradevar pe fond psihic?...va rog dati-mi un sfat..ajutati-ma cumva..am nevoie de un sfat...ce sa mai fac sa scap de setea asta de aer?Vreau un raspuns..Multumesc!
7 comentarii
0
16-05-2011, ora 21:14
Dr. Vochescu Carmen
Psihiatrie, Bucuresti
Dr. Vochescu Carmen
Da, este intr-adevar pe fon psihic. Pe masura ce tratati problema psihica, vor disparea si dificultatile de respiratie.
0
17-05-2011, ora 15:45
Alessandra M
Nu este medic/terapeut
Alessandra M
Va multumesc din suflet doamna doctor pentru raspuns..am inceput sedintele de psihoterapie..si vad ca este din ce in ce mai bine..Multumesc pt raspuns..Multa sanatate
0
24-05-2011, ora 14:08
Alessandra M
Nu este medic/terapeut
Alessandra M
Doamna doctor..va rog frumos spuneti-mi si mie..Anxiarul da dependenta?..trebuie sa fac tratament o luna de zile..si mi-e un pic teama..
0
24-05-2011, ora 14:12
Dr. Vochescu Carmen
Psihiatrie, Bucuresti
Dr. Vochescu Carmen
Anxiarul poate da dependenta daca se administreaza mai mult de o luna. Pana la o luna nu se intampla nimic; si chiar daca se depaseste cu putin o luna, nu sunt probleme; se poate renunta usor la el dupa aceea.
0
24-05-2011, ora 15:18
Alessandra M
Nu este medic/terapeut
Alessandra M
Multumesc pentru raspuns..trebuie sa il iau o luna..jumatate de pastila dimineata si jumatate dupamiaza.inseamna ca e bine pentru ca mi-a spus doamna doctor sa il iau o luna..multumesc frumos!
0
29-05-2011, ora 16:48
Alessandra M
Nu este medic/terapeut
Alessandra M
Daca iau tratament pentru anxietate pot bea ceai de tei?..Ajuta la ceva?
0
29-05-2011, ora 21:29
Dr. Vochescu Carmen
Psihiatrie, Bucuresti
Dr. Vochescu Carmen
Sigur nu va incurca cu nimic. Poate avea un mic efect de linistire.
Adaugă un comentariu / răspuns

15-04-2016, ora 10:25
Publicitate ROmedic
Administrator forum
Psihologi, psihiatri, psihoterapeuti
Recomanda un Psihoterapeut sau cauta unul!
La-Psiholog.ro este un proiect ROmedic care va prezinta peste 2500 de terapeuti din Romania. Avantajul acestui site este ca pune mare pret pe recomandarile pacientilor. Gasiti prezentari detaliate ale serviciilor psihologice, cititi recomandari, va puteti programa online. In plus, exista o sectiune cu o multime de articole interesante si teste psihologice.
Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Urgențele respiratorii (pulmonare) - cum să le recunoști și ce să faci
  • Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.