infectarea canalului dupa obstructie

14-09-2017
iacob.gabriela
Nu este medic/terapeut
iacob.gabriela
Buna ziua,
Acum 6 ani am suferit o obstructie de canal la 2incisivi. Din cauza aspectului inestetic si inegrirea dintilor cu 3 ani in urma am decis inlocuirea lor cu dinti de semiportelan. Totul bine pana acum 3 zile de cand am inceput sa resimt durere la unul din dintii pusi si la incisivul de langa. Am inceput sa iau Amoxacilina/3 ori pe zi si durerea a inceput sa treaca dar azi dimineata m am trezit cu buza superioara usor umflata. Este motiv e ingrijorare?
Mentionez ca sunt studenta in Anglia si costurile stomatologice ar putea fi destul de ridicate asa ca as prefera sa stiu daa chiar trebuie sa merg.
4 comentarii
1
14-09-2017, ora 15:34
Dr. Geanina Miu
Stomatologie, Bucuresti
Dr. Geanina Miu
Buna ziua,

Din descrierea dvs este posibil sa aveti un abces vestibular la unul dintre incisivi, poate sa fie cel de langa dintele cu lucrare pe el.
Daca este incisivul lateral, acesta are radacina usor curbata si uneori infectia este localizata intre incisivul central si cel lateral.
Umflarea buzei este simptomul pentru abcces. In cateva zile fenomenele vor ceda datorita tratamentului cu antibiotice dar peste o luna, doua vor reveni. Ar trebui sa mergeti la un medic stomatolog, ar fi buna si o radiografie.

Multa sanatate.
0
14-09-2017, ora 15:57
iacob.gabriela
Nu este medic/terapeut
iacob.gabriela
Multumesc frumos pentru raspuns!
0
14-09-2017, ora 16:01
iacob.gabriela
Nu este medic/terapeut
iacob.gabriela
Mai am inca o intrebare daca nu va deranjez prea tare: exista posibilitatea sa mi cada lucrarea din cauza abcesului?
0
14-09-2017, ora 20:38
Dr. Geanina Miu
Stomatologie, Bucuresti
Dr. Geanina Miu
Nu. Abcesul este la radacina dintelui, la o distanta de cel putin un cm de coroana, asa se manifesta abcesul vestibular, acum ramane sa confirmati dvs daca asa este.
Adaugă un comentariu / răspuns

Programari cabinete medicale, clinici Alege-ți medicul și fă o programare!