Infectie urinara

28-12-2007
Jona
Nu este medic/terapeut
Jona
Buna ziua, am un frate care are infectie urinara.Am fost cu el la camera de garda si doctorul i-a dat sa faca tratament cu cipralex si diclofenac supoz. din cate stiam eu cipralex este antidepresiv si este folosit pentru alte lucruri nu pt infectii urinare.De cand a inceput tratamentul cu cipralex avea arsuri mari in piept si pe tot corpul.Pe reteta care ne-a dat-o doctorul cred ca scria ciprinol si a citit faramacista gresit pentru ca ne-am uitat la prospectul medicamentului cipralex si si nu scria nimica despre infectiile urinare.Fratelui meu i sau intamplat cateva dintre reactiile adverse care erau pe prospect de ex. greata ameteli palid la fata.Acuma astept un raspuns cat se poate de repede va rog frumos daca se poate sa imi trimiteti un email -.Va multumumesc
4 comentarii
0
28-12-2007, ora 00:00
Dr. Alina Maria Bălţăţeanu
Oftalmologie, Bucuresti
Dr. Alina Maria Bălţăţeanu
Intrerupeti tratamentul cu cipralex. Probabil reteta era cu un preparat ce contine ciprofloxacina( antibiotic). Mergeti din nou la medic, pentru reteta si cereti lamuriri despre medicamentul prescris si medicului si farmacistului. Numai bine.
0
30-12-2007, ora 00:00
Jona
Nu este medic/terapeut
Jona
tratamentul a fost intrerupt dupa a 3 pastila pentru ca avea efecte neasteptate, lipsa de culoare a pielii, ingalbenirea tenului, halucinatii, inclestari ale maxilarului si mai multe, as dori sa stiu mai exact pentru ce este acest medicament cipralex, daca nu va deranjez, pt ca nu am primit si prospectul deoarece am cumparat doar o tableta, medicamentul fiind scump, am revenit la farmacie si am cerut altceva pentru infectie urinara si am primit ciprinol care se pare ca isi face efectul, asemanarile intre numele medicamentelor fiind foarte mare. Multumesc anticipat pentru raspuns si pt intelegere
0
31-12-2007, ora 00:00
Dr. Alina Maria Bălţăţeanu
Oftalmologie, Bucuresti
Dr. Alina Maria Bălţăţeanu
Buna seara! Cipralexul este antidepresiv.
0
10-03-2008, ora 00:00
farm.caty
Nu este medic/terapeut
farm.caty
multitudinea de farmacii, si forta de munca redusa face ca acestea..plus lipsa informarii: linie tel gratuita sau internet, sa poata duce la adevarate tragedii. incercati sa discutati cu un farmacist, cu riscul de a jicnii personalul farmaciei( asistentii medicali fac 1 an pe echivalare pt asistenti de farmacie iar cei asist.de farmacie fac scoala...la seral sa zicem. pt protectia d-voastra nu mai numiti Farmacisti pe cei care fac 1-2 ani. Iar daca un farmacist a facut asemenea gresala exista caietul de raclamatii iar o firma care se respecta, farm sef va lua atitudine. Multumesc si rog implicati-va!~
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • De ce ibuprofenul nu este indicat în tratamentul infecțiilor urinare la femei?
  • Semne și simptome de infecție urinară pe care trebuie să le recunoști
  • De ce fac atât de des infecții urinare?
  • Este sucul de merișoare eficient în infecțiile urinare? Ce spun studiile
  • Cele mai bune metode de a preveni infecțiile urinare
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.