Infectie vaginala!! frustrant! Ajutor!

27-09-2008
yellow
Nu este medic/terapeut
yellow
Domnule/Doamna doctor, am o scurgere albicioasa, cremoasa, destul de abundenta si urat mirositoare. A survenit dupa ce am avut relatii sexuale cu actualul meu prieten, pe la inceputuri, fireste fara prezervativ. Ce infectie e, cum pot scapa de ea si cum ma pot feri de ea pe viitor, in conditiile in care in contiuare folosesc anticonceptionale? Am folosit cu o alta ocazie (am uitat denumirea infectiei, de-aia va intreb) un tratament: Tiberal si macmiror complex. O alta intrebare: pt EL ce recomandati? Fireste ca voi vizita si un ginecolog, insa pana atunci astept un raspuns de la dvoastra ca mai curand. multumesc
2 comentarii
0
09-10-2008, ora 00:00
Mr. Nick
Nu este medic/terapeut
Mr. Nick
Suferi de ceea ce se cheama stiintific trichomonaza (Trichomonas vaginalis) asociata probabil cu o candidoza vaginala (Candida albicans), infectii fungice tratabile evident cu antifungice precum cele enumerate de catre tine si daca apar mancarimi sau iritatii poti folosii si unguente precum Lomexin... :) Aceste infectii provoaca leucoree adica acea scurgere albicioasa, urat mirositoare, mai abundenta decat de obicei (in mod normal oricum ai o scurgere vaginala).

De ce ti se pare firesc sa intretii la inceput relatii sexuale fara prezervativ cu un baiat perfect necunoscut???

Te poti ferii de orice infectie fungica sau boala cu transmitere sexuala numai folosind prezervativul (nu tu, ci partenerul tau); anticonceptionalele te ajuta sa nu procreezi (sa nu ramai insarcinata) si asta daca le folosesti corect.

Partenerul ar trebui sa foloseasca si el un antifungic precum Nizoral, Diflucan (Fluconazol), Tiberal etc in acelasi timp cu tine.


IMI CER SCUZE CA M_AM BAGAT TINAND CONT CA NU SUNT MEDIC, dar am considerat ca am un punct de vedere pertinent si am vrut sa iti fac si un bine, astfel ca poti sau nu lua in considerare ceea ce ti-am recomandat mai sus pt linistea ta sufleteasca...consulta insa un ginecolog!!! Numai Bine...
0
10-10-2008, ora 00:00
yellow
Nu este medic/terapeut
yellow
Nu ca mi se pare firesc, am folosit cuvantul "firesc" ironizand situatia, care deja e gata facuta.Multumesc pt raspuns si interes.
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.