inflamatie picior, pielea se inroseste

21-03-2008
nicot
Nu este medic/terapeut
nicot
imi apare la intervale de timp o inflamatie la picior - pielea se inroseste pe o portiune de 1 cm, la atingere doare ca si o vinataie si este usor umflata. Am fost la dermatolog insa nu mi sa depistat diagnosticul.
Am facut si o serie de analize si nimic. Nu mai stiu ce e sa fac.. medicul de fam pare indiferent si nu ma indruma nicaieri. La ce specialist ar trebui sa ma duc pt un consult?
6 comentarii
0
25-03-2008, ora 00:00
Dr. Dorin Mihalache
Dermatovenerologie
Dr. Dorin Mihalache
Nu cred ca este necesar sa ajungeti la oncolog !!! Unii dintre "sfatuitori" arunca numai bombe panicarde pe forum crezand asfel ca sunt mai interesanti. Pana la urma tot la un medic dermatolog trebuie sa ajungeti. Cauzele pot fi multiple. Ati incercat sa vadeti daca aparitia leziuniii nu este iun legatura cu administrarea vreunui medicament (algocalmin, paracetamol, antinevralgic, etc.) sau daca in zona de aparitie nu suferiti un mic traumatism ?
0
25-03-2008, ora 00:00
Dr. Dorin Mihalache
Dermatovenerologie
Dr. Dorin Mihalache
Pentru informarea cristinei forever, din contactele care le-am avut pana in prezent cu pacienti care lucreza in strainatate, va pot spune ca nu "asa se intampla in Romania", ci din contra, foarte multi dintre ei vin special pentru a fi tratati in tara, nu pentru ca este mai ieftin ci pentru ca nu au reusit sa-si rezolve problemele medicale in tarile in care lucreaza !
0
09-07-2009, ora 12:34
Mihaela1125
Nu este medic/terapeut
Mihaela1125
Postez aici pt ca imi pare sa fie aceiasi problema si a mea. De o saptamana mi-au aparut pe picioare 2 pete rosiatice, una langa genunghi si alta mai in josul lui, dor la atingere. Nu imi amintesc sa ma fi lovit si nici nu si-au schimbat culoarea in vinetiul acela de vanataie. Dupa o sapt piciorul este usor umflat si am o senzatie de picior "obosit", mentionez ca nu am facut repauz, am mers circa 30 de min pe jos, am lucrat la birou 9 ore si am stat cam 1 ora in piciare, zilnic. Iar acum imi pare ca imi apare o a treia pata mai jos de cele doua. Cu vreo 3-4 zile inaintea aparitiei acestor pete am avut o iritatie urata pe fata din cauza unguentului "Diprogenta" (am dereglari hormonale care imi afecteaza menstruatia si tenul) La recomandarea medicului dermatolog am folosit Diprogenta si Metroruboril, dimineata primul, seara cel de-al doilea insa dupa aparitia iritatie am incetat folosirea lor si folosesc doar apa termala si seara curat tenul cu ajutorul unui gel special din comert si iau cate o pastila de Calciu, Magneziu si Zinc zilnic. Iritatia fetei s-a ameliorat, am ramas cu alte pete si mii de cosuri in plus. Am mai luat si SuperSlim timp de 2 luni si 2 sapt, si pe acestea le-am oprit. Am oprit tot ce foloseam inaintea aparitie acestor pete insa ele par a se agrava. Ce as putea sa fac, sa iau?.. Cui medic as putea sa ma adresez?
0
12-07-2009, ora 10:36
Dr. Dorin Mihalache
Dermatovenerologie
Dr. Dorin Mihalache
Ar putea fi vorba despre un eritem nodos sau o dermatita erizipeloida. Ar trebui sa va examineze un dermatolog
0
12-07-2009, ora 13:09
Mihaela1125
Nu este medic/terapeut
Mihaela1125
Da. Am fost un dermatolog si am facut ASLO, VSH, ... si inca cateva. Nici cu credeam ca infectiile mele din adolescenta la amigdale ar putea avea vreo legatura cu piciorul meu. Astept rezultatele analizelor sa vad exact despre ce e vorba. De joi nu am mai fost la munca si l-am tinut in sus mai mereu, deja nu mai e umfalt, petele s-au micsorat si- au schimbat culoarea, nu mai dor. In schimb ma mai derajeaza genunchiul din cand in cand si imi da durere in tot piciorul. Tin genunchiul bandajat si e mult mai ok.
0
21-07-2009, ora 13:30
Mihaela1125
Nu este medic/terapeut
Mihaela1125
Revin cu rezultatul analizelor... sunt super ok ASLO, VSH, PROTEINA, La limita inferioara Ca, Mg, Zn, deci pe o imunitate mai scazuta m-am ales cu un streptococ cutatant care nu vrea sa cedeze la antibiotic si are o tendinta majora de marire. Sper sa scap totusi dupa inca o saptamana de antibiotic. (Nu am avut frisoane, febra insa nu fac febra in general.)
Adaugă un comentariu / răspuns

 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.