insarcinata chiar daca iau anticonceptionale?

26-03-2013
maria3010
Nu este medic/terapeut
maria3010
Buna ziua...Am inceput sa iau novynette la recomandarea medicului.am luat corect prima luna, cu contact sexual neprotejat undeva prin saptamana a 2-a de pastile...dupa care, la a doua luna de pastilute...prin saptamana a 2-a au inceput sa ma doara foarte tare sanii.precizez ca nu s-au umflat iar in seara asta am luat ultima pastila, deci ar trebui sa imi vina menstruatia zilele astea.intrebarea este...as putea sa fiu insarcinata?
1 comentarii
0
28-03-2013, ora 13:37
otilia107
Nu este medic/terapeut
otilia107
Nu esti insarcinata, menstruatia o sa vina.
Adaugă un comentariu / răspuns

10-10-2016, ora 10:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
La-Pediatru.ro
La-Pediatru.ro - Centrul de informare pentru părinți
La-Pediatru.ro este un proiect ROmedic ce vine în sprijinul părinților cu informații complete și documentate științific despre toate aspectele îngrijirii copiilor. În plus vă oferă o listă actualizată de peste 4000 de pediatri cu date de contact, prezentări și recomandări de la părinți.
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Schimbarea metodei contraceptive
  • Criterii de excludere a sarcinii
  • Dereglari hormonale cauzate de anticonceptionale
  • Greseli in administrarea contraceptivelor
  • Contraceptivele orale - avantaje și riscuri
  • Sunt însărcinată?
  • Contraceptivele hormonale pot crește riscul de depresie
  • Contraceptivele hormonale cresc riscul de suicid?
  • Greșeli în utilizarea pilulelor anticoncepționale
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.