Intarziere menstruatie dupa anticonceptionale

09-08-2014
cretzu194
Nu este medic/terapeut
cretzu194
Buna seara, in data de 19 iunie am plecat in America. De atunci nu am mai avut contact sexual si am incetat sa mai iau anticonceptionale ( NOVYNETTE ). Cand am plecat am avut sangerari, dar de atunci menstruatia nu a mai aparut. Se face imediat 1 luna de cand intarzie. De la ce poate sa fie ? Va rog sa ma ajutati!
2 comentarii
0
12-08-2014, ora 03:55
cretzu194
Nu este medic/terapeut
cretzu194
Un raspuns ?
0
22-08-2014, ora 21:49
cretzu194
Nu este medic/terapeut
cretzu194
Un raspuns se poate ? Am facut un test de sarcina care a iesit negativ.
Adaugă un comentariu / răspuns

10-10-2016, ora 10:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
La-Pediatru.ro
Căutați un pediatru bun?
La-Pediatru.ro este un proiect ROmedic unde găsiți cea mai completă listă de medici pediatri din România. Alegeți din peste 4000 de pediatri - cu date de contact, prezentări și recomandări de la părinți.
Cunoașteți un pediatru bun? Oferiți-i o recomandare aici!
 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.