Întârzierea menstruației

07-09-2018
Ramona Andreea
Nu este medic/terapeut
Ramona Andreea
Bună seara, mă numesc Andreea și am 22 de ani, am o problema, timp de 5 ani am luat pilule contraceptive si le-am întrerupt în luna mai, în luna iunie am avut întârziere și de atunci nu am mai avut menstruația, din câte am mai citit e normal sa nu ai menstruație pentru ceva timp din cauza întreruperii. Am făcut doua teste de sarcina și au ieșind negative. E posibil sa fie de la întreruperea pilulelor sa am întârzieri? Am zilnic dureri de burtă și o secreție alba.
1 comentarii
1
07-09-2018, ora 12:13
Bianca1994
Nu este medic/terapeut
Bianca1994
Interesant...la mine este fix invers..daca întrerup tabletele îmi vine vreo 3 luni la data fixa și după aceea îmi tot întârzie..du-te la un ecograf sa fi sigură că nu ești gravida..
Adaugă un comentariu / răspuns

10-10-2016, ora 10:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
La-Pediatru.ro
La-Pediatru.ro - Centrul de informare pentru părinți
La-Pediatru.ro este un proiect ROmedic ce vine în sprijinul părinților cu informații complete și documentate științific despre toate aspectele îngrijirii copiilor. În plus vă oferă o listă actualizată de peste 4000 de pediatri cu date de contact, prezentări și recomandări de la părinți.
Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • De ce întârzie menstruația?
  • Câte zile poate să întârzie ciclul (fără a fi o problemă)
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.