intrebare - dermatologie. Cum administrez tratamentul?

27-07-2009
brainmuff
Nu este medic/terapeut
brainmuff
Buna ziua! De cativa ani sufar de dermatita seboreica, mai am si un fel de cosuri pe spate/umeri si bubite pe brate(cred ca keratoza se cheama?). Am fost la un dr. dermatolog si mi-a prescris o reteta ( nizoral capsule, diprosalic (solutie cutanata), locoid, brevoxyl, un sampon si zinc). Mi-a spus sa folosesc diprosalic 2 saptamani (o saptamana aplic de 2 ori pe zi si cealalta saptamana o singura data) Problema e ca nu mai stiu unde trebuie administrate diprosalic si brevoxyl. . Diprosalic ar trebui folosit pe fata in locurile care se inrosesc iar brevoxyl pentru brate si umeri? sau invers?
7 comentarii
0
27-07-2009, ora 01:19
Mr. Nick
Nu este medic/terapeut
Mr. Nick
Dupa cum ati descris simptomatologia, Brevoxylul trebuie sa-l aplicati pe spate si umeri, adica exact pe zonele "populate" cu leziune acneiforme, iar Diprosalicul pe fata cu toate ca este extraordinar de puternic. Betametazona dipropionat, substanta activa (una dintre substantele active, pt ca mai contine si acid salicilic; pe langa excipienti) din acest unguent este un corticosteroid sintetic fluorinat, care prezinta activitate antiinflamatorie, antipruriginoasa si vasoconstrictoare cu o multime de reactii adverse, inclusiv inhibitia axului hipofizo-corticosuprarenalian cu simptome specifice hipercortizolismului (Sindromul Cushing).

Va rog sa mai asteptati si parerea unui alt medic dermatolog, poate dansul va poate recomanda altceva mai eficient dar fara atat de multe reactii adverse negative.
Eu va pot recomanda sistemul de ingrijire BLUE CAP (crema, spray si cps), dar decizia este a dumneavoastra.
http://www.farmaciaortomoleculara.ro/blue_cap_capsule-p23.html
http://www.farmaciaortomoleculara.ro/blue_cap_spray_100_ml-p19.html
http://www.farmaciaortomoleculara.ro/blue_cap_crema-p20.html


Multa sanatate si toate cele bune;)
0
27-08-2009, ora 22:21
razvann
Nu este medic/terapeut
razvann
Buna seara.Ma numesc Razvan, am 16 ani si de aproximativ 3 ani mi-au aparut pe testicule niste bubite mici albe care se afla sub piele dar am observat ca se tot extindeau pana la nivelul capului glandului dar de 1 an se pare ca si pe preput in interior au inceput sa imi apara mici bubite albe care se tot inmultesc.Mentionez ca nu mi-am inceput viata sexuala.treaba este ca nu ma jeneaza deloc dar ma ingrijoreaza aspectul si faptul ca se tot inmultesc.Va rog frumos sa imi spuneti daca este vreo problema sau ce trebuie sa fac pentru a stopa sa se tot inmulteasca acele bubite.Va multumesc
0
31-08-2009, ora 20:26
Mr. Nick
Nu este medic/terapeut
Mr. Nick
Consulta un dermato-venerolog. Acele bubitze par a fi spoturi Fordyce sau un fel de papule penile!



Cu deosebit de multa placere si deferenta,
Mister NICK;)


-
NIHIL SINE DEO - NIMIC FARA DUMNEZEU!

Slavit, Cinstit, Cantat, Preamarit si Recunoscut sa fie Domnul Dumnezeu cel in 3 Ipostasuri:
Dumnezeu - Tatal, Dumnezeu - Fiul si Domnul de Viata Facatorul - Sfantul Duh!
"Pentru credinciosi nicio dovada nu este necesara"
"Pentru necrediciosi nicio dovada nu este posibila"
Stuart Chase
_
0
14-05-2010, ora 19:01
lalila
Nu este medic/terapeut
lalila
BUNA ZIUA.De vro 2 ani mi-o aparut pe bratele de sus niste pete albe ca si pielea de gaina.Am fost la dermatolog e 2 ori, o data mi-a dat crema si capsule NIZORAL.si nu mi-au disparut, a doua oara mi-a dat o solutie ASORIAL SI CLOTRIMAZOL tot solutie.bubitele mi-au disparut dar petele albe nu.Ce imi recomandati sa-mi dispara petele parca mi depicmentata pielea in acele zone.ce sa iau?Va rog astept un raspuns.VA MULTUMESC
0
20-05-2010, ora 18:55
Mr. Nick
Nu este medic/terapeut
Mr. Nick
Hristos s-a înălţat!

Lalila, pentru refacerea pigmentaţiei normale a pielii, puteţi folosi tinctură de ţelină. Tamponaţi zonele depigmentate cu tinctură nediluată, de 3 ori pe zi (după igienizare) timp de minim 3 luni. După 10 minute de la tamponare aplicaţi-vă o peliculă fină de unguent de cătină.
Dacă după 3 luni nu se produce vindecarea, vă rog să consultaţi un medic homeopat :)



Toate cele bune şi însănătoşire grabnică.
În speranţa că v-am putut fi de folos, cu plăcere şi deferenţă,
Mister Nick ;)

¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
| NIHIL SINE DEO - Nimic fără DUMNEZEU! |
→ Consideraţi timpul folosit pentru a face o faptă bună nu ca o cheltuială, ci ca un venit; nu ca o pierdere, ci ca un câştig, căci dvs., prin acea faptă bună necondiţionată, primiţi sau veţi primi mai mult decât aţi dat. ←
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
0
04-12-2014, ora 22:06
jderul
Nu este medic/terapeut
jderul
Buna ziua,
De cateva saptamani mi-a aparut pe maini (fata si spate palma) o iritatie usor rosiatica si cu suprafata pielii ca un carton uscat.In fiecare zi suprafata se extinde.Inca nu am fost la un doctor dermatolog.Ce poate fi? Si ce tratament asi putea urma?
0
08-02-2015, ora 19:16
Daniel_214
Nu este medic/terapeut
Daniel_214
Buna seara! Am fost diagnosticat cu Keratoza actinica, am facut tratament cu ALDARA, 21 de pliculete, 1 plic la 3 zile si nu mi-a trecut. Am fost la medic si mi-a dat alt tratament cu REFUDIX de 2 ori pe zi timp de 3 saptamani dar vad ca iar apare buba pe nas problema e, ca parca imi apare inca 2 bubite. Acum nu mai fac nici un tratament intrucat doctorita, la control, a spus ca e bine si sa vin la consult peste 2 luni.Va rog sa-mi spuneti daca e grav si cu ce sa ma dau ca sa-mi treaca !
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.