Intrebare despre antihistaminice

24-09-2014
kynet
Nu este medic/terapeut
kynet
Buna ziua,

Cu vreo saptamana in urma am fost la dermatolog si mi-a spus ca am o urticarie colinergica. Mi-a recomandat un antihistaminic (Borenar) pe care am inceput sa iau cate 1 pe zi... in principal noaptea. Isi face un oarecare efect, insemnand ca nu imi mai apar bubite pruriginoase ci doar pete mici si rosii dar care nu sunt pruriginoase. Inainte cand nu tratam cu nimic nu imi ieseau pe gat, fata, spate. Acum dupa ce iau acest medicament imi apar pe gat, fata spate, si mai rar in zonele unde imi apareau inainte.

Exista ceva mai puternic de atat sa nu mai apara nici macar petele rosii ?
Si daca iau mai mult de 1 pastila pe zi, se va obisnui corpul cu antihistaminicele si nu or sa mai functioneze ?

Va multumesc
0 comentarii
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.