Intrebare in legatura cu mersul la sala

12-07-2010
mihaibozesan
Nu este medic/terapeut
mihaibozesan
Am 17 ani si am stern infundat adica pectus excavatum, dupa denumirea stiintifica, si ma gandeam sa ma apuc de sala. Am facut si inot. In prezent mai inot dar nu asa frecvent si nu la antrenor ca si prima data. Fac si flotari acasa intre 100 si 200 pe zi si mai fac si alte exercitii ca a ma tin in forma.
Doresc doar sa stiu daca in situatia aceasta mi-ar face bine sau rau. Nu ma prea atrage sala, dar vreau totusi sa incerc.

Astept sfaturile voastre (dumneavoastra).
Multumesc!
5 comentarii
0
13-07-2010, ora 01:34
the_scientist
Nu este medic/terapeut
the_scientist
Salut.
Nu sunt medic dar cred ca pot sa-ti dau un sfat.
Am 17 ani si la fel ca si tine am stern infundat.

Am aflat diagnosticul acum 1 an si am fost foarte distrus psihic. Cateva saptamani am fost in depresie pt ca aflasem ca se poate corecta "numai" prin operatie(operatia fiind ultimul lucru care mi l-as fi dorit). Dupa ce mi-am mai revenit m-am documentat despre PE. Am aflat ca ar fi sanse sa se corecteze fara operatie mai ales daca nu sunt probleme functionale(sa preseze pe inima sau plamani).

Foarte entuziasmat de noua veste, am inceput sa merg la sala...rezultate nu prea s-au vazut in primele 2 luni si am fost atat de dezamagit ca aproape am renuntat. Dar intr-o zi tot cautand pe net am dat de un exercitiu pt cutia toracica care(zicea tipul de pe forum) m-ar fi putut ajuta. Exercitiul se numeste Dumbbell Pullover. Cauta pe google si o sa vezi animatii care o sa-ti arate cum sa il faci. Pot spune ca acum pieptul meu e schimbat enorm.

Eram foarte slab, la 1, 75 aveam 51 de kilograme. Am aproape un an de sala si m-am ingrasat 19 kilograme de la 52 kg la 71.

Nu iti spun asta ca sa ma laud ci doar ca sa te incurajez sa faci sala si inot. Eu nu am avut pe nimeni sa ma incurajeze si sa-mi spuna ca o sa se rezolve pana la urma...am mers doar pe speranta de a arata mai bine.