Intrebare tratament HP

26-07-2013
CristianCristian12
Nu este medic/terapeut
CristianCristian12
Buna ziua ! In data de 1.07.2013 am inceput sa vomit am vomitat toata ziua si a 2-a zi la fel astfel ajungand la urgente acolo am aflat ca am gastrita hiperacida (mentionez ca nu ma durea stomacul si nu ma durea absolut nimic) doar imi venea sa vomit. Am primit tratament cu redacib, nospa, si malox timp de 1 saptamana. dupa tratament (si in tp tratamentului) dimineata ma trezeam ametit ca dupa betie aceasta ameteala tinea pana pe la ora 11-12... si spre seara simteam saliva acida in gura, scuipam aceasta saliva pt ca nu puteam sa o inghit, M=am dus si mi-am refacut analize de sange si am iesit 'slab pozitiv' la helicobacter pylori, Medicul de familie mi-a dat duomox 1000 mg si klacid 500 de 2 ori/zi (adica din 12 in 12 ore) Acum nu mai simt acidul in saliva dar simt medicamentul amar.Noaptea ma mai trezesc din cand in cand si simt amarul in gura (medicament curat), nu stiu ce sa fac eu cred ca doza este prea mare avand in vedere ca am 64 kg, Aseara mi-a cur si singe din nas, vreau sa stiu parerea unui medic care se pricepe pentru ca am impresia ca doctorita mea de familie e cam depasita de situatie. mie nu mi se pare in regula chestia asta (sa simti medicamentul in gura + cursu sangelui din nas)
6 comentarii
0
26-07-2013, ora 11:31
Remicade
Nu este medic/terapeut
Remicade
Klacid SR se da 1 tb/zi, sa nu fie cofuzia cu Klacid simplu de 500 mg care se da de 2 ori/zi dar nu se mai importa de 5 ani, multi medici si farmacisti nu stiu diferenta intre Klacid 500 SR si Klacid 500.
0
26-07-2013, ora 15:27
CristianCristian12
Nu este medic/terapeut
CristianCristian12
e Klacid 500 mg. dar imi face rau. De exemplu acum sunt la munca si am amarul acela...se simte ca e medicament nu e nimic de la fiere sau alte prostii.Nu stiu ce sa ma mai fac... cred ca intrerup tratamentul si daca mor mor..asta e
0
27-07-2013, ora 08:38
Remicade
Nu este medic/terapeut
Remicade
Scrie pe el SR sau nu ?
Claritromicina e cunoscuta ptr reactiile adverse gen gust amar, greata, trebuie luata in timpul mesei.
0
27-07-2013, ora 11:32
CristianCristian12
Nu este medic/terapeut
CristianCristian12
Da e klacid SR..
0
27-07-2013, ora 22:13
Remicade
Nu este medic/terapeut
Remicade
Posibil sa fie prea mare doza atunci. Exista v-am mai spus o maaare confuzie intre medici si farmacisti legata de cele doua medicamente Klacid SR 500 mg (slow release eliberare treptata) si Klacid 500 mg (fara eliberarea treptata). Oricum reactiile adverse pot aparea si la 1 singura tableta de Klacid SR, substanta ca atare e pacatoasa da reactii adverse destul de neplacute ca sa zic un termen bland.
0
28-07-2013, ora 13:18
CristianCristian12
Nu este medic/terapeut
CristianCristian12
Am gasit solutia..scriu aici ca poate cineva e in aceeasi stare ca si mine. Dupa ce beti pastia..trebuie sa mancati mult si des, stiu ca nu e pofta de mancare dar biscuiti deaia fara gust...orice numa mult sa fiesi nu mai simti asa amar...se simte dar nu asa tare.. Multumesc remicade
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • O nouă cercetare poate duce la dezvoltarea de terapii împotriva Helicobacter pylori
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.