intrerupere de sarcina si infectie vaginala

17-07-2008
snowbell0208
Nu este medic/terapeut
snowbell0208
Am 25 ani, am facut o intrerupere de sarcina in luna aprilie a acestui an, la chiuretaj am fost diagnosticata si cu o infectie la care la inceput medicul ginecolog mi-a prescris medicamente pentru Trichomonas, la controalele ulterioare deoarece infectia nu s-a vindecat mi-a prescris medicamente pentru candida (clotrimazol ovule si nizoral pastile) si anticonceptionale Karissa. Prima folie pe care am luat-o a fost in regula, fara efecte secundare, insa de cand am inceput cea de-a doua folie de anticonceptionale sunt mici sangerari ca niste pete maronii pe care le observ zilnic, uneori mai vag alteori mai pronuntate si care nu au incetat de la menstruatie, fiind parca o prelungire a acesteia. Medicul meu ginecolog este acum in concediu o per de 1 luna si nu stiu ce sa fac. Aceste scurgeri pot fi de la infectia care nu s-a vindecat sau celebrul spotting, efect secundar al pilulelor?Mentionez ca sunt insotite de mici dureri la nivelul abdomenului, cred ca a ovarelor. Rog un raspuns de specialitate. Multumesc.
4 comentarii
0
17-07-2008, ora 00:00
Dr. Mihnea Dragomir
Medicina de familie, Bucuresti
Dr. Mihnea Dragomir
Spotting. Continuati folia pana vine doctorul dv din concediu si va spune ce e de facut.
0
21-07-2008, ora 00:00
asmahan
Nu este medic/terapeut
asmahan
Buna ziua,
As dori sa stiu care sunt sansele in cazul in care folosim ca metoda contraceptiva patch-ul, d e a ramane insarcinata.Eu nu il iut niciodata, menstruatia vien la timp, insa in ultima luna, am dureri foarte mari de burtica, de cap si ma simt mai tot timpul obosita.

Care ar putea fi cauza durerilor acestora. Mentionez ca de obicei nu am niciodata dureri mentruale si nici nu prea ma imbolnavesc asa usor. De accea ma ingrijorez...
Folosesc patch-ul de 7luni si organismul il accepta mai bine decat pilula (iainte am luat Laurina)
Imi poate raspunde cineva de ce aceste dureri apar acum dupa 7 luni si daca se apoet sa fiu insarcinata.Ultima menstruatie a am avut-o luna trecut, iar urmatoarea trebuie sa vina la sfarsitul lunii ( cam intr-o saptamana jumatate..

Va multumesc
0
21-07-2008, ora 00:00
asmahan
Nu este medic/terapeut
asmahan
patch-ul?
0
21-07-2008, ora 00:00
asmahan
Nu este medic/terapeut
asmahan
patch-ul?
Adaugă un comentariu / răspuns

10-10-2016, ora 10:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
La-Pediatru.ro
La-Pediatru.ro - Centrul de informare pentru părinți
La-Pediatru.ro este un proiect ROmedic ce vine în sprijinul părinților cu informații complete și documentate științific despre toate aspectele îngrijirii copiilor. În plus vă oferă o listă actualizată de peste 4000 de pediatri cu date de contact, prezentări și recomandări de la părinți.
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Spotting - sangerarile intermenstruale
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.