Intreruperea brusca a anticonceptioanelelor.

23-05-2014
cristina1998
Nu este medic/terapeut
cristina1998
Sunt tare speriata. Acum 8 luni aproximativ am luat 6-7 anticonceptionale Logest, iar apoi le-am oprit pentru ca nu doream sa depind de ele. acum o luna am avut iar intarziere menstruala, ciclul meu fiind neregulat, si doctorul ginecolog mi-a prescris 8 orgametril, iar apoi sa iau iar logest.. Acum iau de 8 zile, dar nu ma simt deloc bine. Ma doare stomacul, capul, am greata, dar doctorul a spus sa continui sa le iau, iar de aseara ma inteapa inima (m-a mai intepat si inainte inima, dar la ecografie a iesit totul bine ). Nu stiu ce sa fac. Am citit atatea pe internet, incat mi este si frica sa le mai iau, mai ales acum ca de aproape 24 de ore ma 'jeneaza' inima. Ce ar trebui sa fac ? Multumesc...
0 comentarii
Adaugă un comentariu / răspuns

10-10-2016, ora 10:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
La-Pediatru.ro
Căutați un pediatru bun?
La-Pediatru.ro este un proiect ROmedic unde găsiți cea mai completă listă de medici pediatri din România. Alegeți din peste 4000 de pediatri - cu date de contact, prezentări și recomandări de la părinți.
Cunoașteți un pediatru bun? Oferiți-i o recomandare aici!
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Ce e de facut daca sunt omise pilule anticonceptionale
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.