intunecarea vederii

21-01-2014
MICHELINA
Nu este medic/terapeut
MICHELINA
Buna ziua!Am trecut pri urmatoarea situatie:uitandu-ma pe monitorul calculatorului am simtit pentru o clipa ca vad'negru inaintea ochilor', apoi probabil din cauza sperieturii am ramas cu un puls mare(80-90batai/min), eu care de obocei am un ritm sub normal, bradicardie, dar si episoade le fibrilatie atriala paroxistica.Atunci nu, pulsul era regulat.
Mentionez varsta, 74ani.Bine inteles ca port ochelari.Cand ma uit pe calculator ii schimb cu unii mai vechi, care pt aproape, fiind mai slabi, se potrivesc cu distanta pana la ecran.Care ar putea fi cauza situatiei descrise?
Va multumesc, m.d.
1 comentarii
1
21-01-2014, ora 12:34
dr. Ciprian-Laurentiu Vlaicu
Identitate neconfirmată
dr. Ciprian-Laurentiu Vlaicu
Buna ziua !

Ar putea fi vorba de tulburari, probabil acute, ale circulatiei retiniene, eventual si a celei cerebrale.
Mai ales avand in vedere si faptul ca aveti o cauza potential generatoare de trombi care, devenind em-
boli circulanti, pot obstrua brusc, acut, unele vase de sange, cum ar fi cele de la nivelul ochiului sau/ si
al creierului- aceasta cauza fiind, in cazul dumneavoastra, fibrilatia atriala-, va recomand sa va adresati
de urgenta unui oftalmolog (si, dupa aceasta, si unui neurolog si, eventual, si cardiologului).
Cu respect,

Dr. Ciprian-Laurentiu Vlaicu
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Ochelari care pot reduce progresul miopiei la copii
  • Vedere din ce în ce mai în ceață (agravare în timp)
  • Problemele de vedere sunt asociate cu mortalitatea
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.