iritatie in jurul vaginului

17-11-2007
maria_mirabela
Nu este medic/terapeut
maria_mirabela
Am o intrebare, va rog tare mult sa ma ajutati.in timpul menstruatiei mi-a aparut o iritaie rosiatica, ca o arsura, in jurul vaginului care nu e foarte suparatoare, dar care ma jeneaza. De la ce poate fi?? Sa fie o iritatie la gelul pentru igiena intima?? sau e altceva mai grav?Precizez ca m-am confruntat in ultima luna cu o infectie urinara pe care am tratat/o, nu stiu daca are legatura. Va rog sa ma ajutati. Multumesc mult
2 comentarii
0
18-11-2007, ora 00:00
olimpus2007
Identitate neconfirmată
olimpus2007
In general absorbantele sau tampoanele produc astfel de iritatii.Daca ati avut o infectie urinara (nu ati spus ce fel) poate sa aiba legatura si cu simptomatologia pe care o aveti.Dupa 10-15 zile de la finalizarea tratamentului pentru infectie urinara este indicat sa efectuati o urocultura si un examen al secretiei vaginale.
0
20-11-2007, ora 00:00
adrinalina
Nu este medic/terapeut
adrinalina
Buna ziua, am o problema care ma deranjeaza deja aproape jumate de an incoace...si anume o iritatie periodia in jurul vaginului. La inceput o numeam alergie de la absorbantele p-u fiecare zi, dar acum nu mai stiu ce este. Iritatie se manifesta in forma de mincarime in jurul vaginului, pina la usturimi si dureri. Normele de igiena le respect strict, si deaceea nu pot sa gasesc motivul. Am incercat diferite feluri de absorbante, dar skimbari n-am vazut. Mai mult decit atit, iritatie apare si dispare, e periodica, poate fi o luna, si pe urma sa dispara pe 2 luni..nu inteleg ce poate fi asta. Daca detineti vreo informatie referitoare la problema mea, va rog, spuneti-mi ce as putea face.
Va multumesc anticipat.
Adaugă un comentariu / răspuns

 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.