iritatie scrotala

30-06-2008
costin005
Nu este medic/terapeut
costin005
acum 2 luni am avut niste dureri intense in capul penisului..apoi la o saptamana durerile s-au diminuat si au aparut mici bubulite, diagnosticul fiind balanita candidozica..am aplicat 2 saptamani nizoral, 2 pimafucort si apoi o sapt.nizoral..acum e mai bine, , dar acum 2 sapt am observat o inrosire in zona pielii scrotului si inghinal si uneori senzatii de arsura pe aceste zone..mi s-a precris travocort 10 zile si flonidan si alerid 1 cps pe zi /10m zile.a fost mai bine dar la 2 zile dupa tratament au aparut iarasi inrosirea zonei scrotale si inghinale si o senzatie de arsura..m-am spalat doar cu sapun nivea, zilnic..Ce sa mai fac...??am facut si urocultura si sumar urina si nu a iesit nici o infectie..Pentru balanita si iritatie pot face vreo analiza asangelui???
7 comentarii
0
02-07-2008, ora 00:00
Dr. Dorin Mihalache
Dermatovenerologie
Dr. Dorin Mihalache
Tratamentul cu Travocort trebuia continuat o luna de zile, deoarece ai o ciuperca, iar aceasta nu se vindeca in 10 zile de tratament.
0
02-07-2008, ora 00:00
costin005
Nu este medic/terapeut
costin005
bun si acum ce sa mai fac..
pot reincepe cu travocort iar sau cu altceva...in prosp.travocort scrie max 2 sapt si med. a zis max 10 zile!!...ce sa mai dau???
0
03-07-2008, ora 00:00
costin005
Nu este medic/terapeut
costin005
am fost iar la medic si mi-a dat ketoconazol 1 /zi 10 zile si ung. exoderil de 2 /zi..o fii bine????
0
05-07-2008, ora 00:00
Dr. Dorin Mihalache
Dermatovenerologie
Dr. Dorin Mihalache
E bine, insa si Exoderilul trebuie aplicat tot o luna.
0
09-07-2008, ora 00:00
marian04
Nu este medic/terapeut
marian04
De vreo doua luni am probleme cu o iritatie in zona pubiana.Aceasta se intinde şi pe scrot fiind insatita de mancarimi. Am mers la un medic dermatolog si mi-a pus diagnosticul de dermatita de contact dupa care mi-a prescris aplicarea unor unguente - Canesten si Advantan pentru 7 zile, concomitent urmand un tratament prin expunere la o lampa cu ultraviolete. Dupa circa 2 saptamani iritatia mi-a disparut dar mi-a aparut din nou după vreo alte 2 saptamani de la intreruperea tratamentului. Am urmat din nou tratamentul cu Canesten si Advantan dar rezultatele se lasa greu asteptate. Am facut si vreo 10 sedinte de ultraviolete. Cred ca am o ciuperca care se tratează mai greu si pe care am luat-a de la saună sau de la bazin. Aşi dori un sfat pentru un tratament mai bun, care sa dea rezultate de durata.
0
07-01-2009, ora 17:41
costin005
Nu este medic/terapeut
costin005
Din pacate problemele mai vechi au aparut..De la inceputul lunii decembrie 2008 au aparut iar cateva puncte rosii pe capul penisului si apoi au disparut in cateva zile dar am usturimi si senzatii de arsura pe capul penisului, pielea acestuia, pielea scrotala si partea int. a coapselor.Medicul m-a diagnosticat :"balanita candidozica.." si mi-a prescris 7 zile alerid si flonidan, travocort crema 7 zile pe zonele respective si medacter crema 14 zile pe capul penisului, deasemenea nistatin 3 pe zi 10 zile.Nu m-ai facut insa nici o analiza si dupa 10 zile de tratament nu am observat nici o ameliorare... CE SA MAI FAC?? ASTEPT UN RASPUNS URGENT...MULTUMESC ANTICIPAT.
0
20-10-2017, ora 21:24
Dudu1
Nu este medic/terapeut
Dudu1
Costi2015 Cum ai rezolvat. Acelsi simptom am si eu si ogroaza de medicamente rezultat acelas
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.