karissa+ augumentin+ oscilococcilum, va rog ajutati-ma:( !!!

24-12-2009
Issa23
Nu este medic/terapeut
Issa23
Buna seara ! sunt cam speriata, ! luni incep a2a folie de antibb pt ca este a 8a zi..[karissa] si in urma cu 3 zile am inceput sa iau oscilococcilum si mai nou augumentin... am auzit ca nu isi mai fac efectul asa bine anticonceptionalele, ce trebuie sa fac in cazul acesta ? nu o sa mai am protectie toata luna, sau cum ? explicati.mi si mie va rog frumos, pt ca chiar nu stiu ce sa fac ! :( multumesc..
7 comentarii
0
25-12-2009, ora 23:27
lala2004
Nu este medic/terapeut
lala2004
Crissa23, iti pot spune doar ca atunci cind iei antibiotic nu poti lua si oscilococcinum.Iti doresc multa sanatate.Craciun fericit !
0
03-01-2010, ora 02:39
hamsterx
Nu este medic/terapeut
hamsterx
Iti multumesc mult pentru raspuns...de atat aveam nevoie..cateva mici sfaturi.ieri mi'a venit si acum este totul bn nu ma mai dor nc ovarele sper sa nu mai am surprize de genul asta.ai grija d tn :* si un an nou cat mai bun!
0
01-05-2010, ora 11:01
deeapop86
Nu este medic/terapeut
deeapop86
NICIODATA nu iei antibitotice in acelasi timp cu anticonceptionale.Poti sa iei antibioticele in pauza aia de 7 zile.Iti spun sigur ca anticonceptionalele nu-si mai fac efectul, am trecut prin acelasi lucru!
0
01-05-2010, ora 19:55
Issa23
Nu este medic/terapeut
Issa23
[ms de raspuns oricum], dar fusesem la doctor dupa.. nu e vorba sa nu iei in timp ce iei anticonceptionale, poti sa iei si in timp ce iei anticonceptionalele, nu in pauza.. numa ca este probabil sa ai surpriza sa nu isi mai faca efectul, mai ales la augumentin ca e antibiotic cu spectru larg, si de preferat pe perioada cand iei antibiotice sa folosesti o metoda suplimentara + 7 zile dupa si nu mai este nici o problema..
...Dar nu stiam eu atunci cu oscilococcilum-ul ala, cei cu el, ca aveam laringita si amigdalita, si degeaba l.am luat, parca mai rau mi.a facut al draq, si am ramas pe augumentin si aia a fost.. mi.a trecut cu greu, intr.un final... ce sa iti mai arda sa faci dragoste cand plangi de durere in gat si nu poti sa dorm si esti ca un caine:)))...deci nu a fost pb.. stiam ca augumentinul oricum scade eficienta, da nu stiam de tampenia aia de oscilococcilum ce o mai face si ala, dar era fix un kkt ala.. nu.i bun de nimic !
0
02-05-2010, ora 17:23
paulll1
Nu este medic/terapeut
paulll1
un id imi poti da crissa pt a te intreba mai multe lucruri
0
03-05-2010, ora 13:27
Issa23
Nu este medic/terapeut
Issa23
Lasa tu mesaj privat cu idul tau si iti dau eu add..
0
05-05-2010, ora 14:14
Issa23
Nu este medic/terapeut
Issa23
Sau mai bine imi dai mesaj privat cu ce doresti sa sti, si daca stiu, iti voi raspunde !
Adaugă un comentariu / răspuns

10-10-2016, ora 10:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
La-Pediatru.ro
La-Pediatru.ro - Centrul de informare pentru părinți
La-Pediatru.ro este un proiect ROmedic ce vine în sprijinul părinților cu informații complete și documentate științific despre toate aspectele îngrijirii copiilor. În plus vă oferă o listă actualizată de peste 4000 de pediatri cu date de contact, prezentări și recomandări de la părinți.
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Schimbarea metodei contraceptive
  • Dereglari hormonale cauzate de anticonceptionale
  • Greseli in administrarea contraceptivelor
  • Contraceptivele orale - avantaje și riscuri
  • Contraceptivele hormonale pot crește riscul de depresie
  • Contraceptivele hormonale cresc riscul de suicid?
  • Greșeli în utilizarea pilulelor anticoncepționale
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.