karissa si caderea parului

03-04-2012
adrianaelenad
Nu este medic/terapeut
adrianaelenad
buna ziua! am o mare problema: de 3 luni iau anticonceptionale karissa recomandate de medic insa a inceput sa imi cada parul abundent..nu mai stiu ce sa fac, la anticonceptionale nu pot renunta caci am nascut acum 10 luni si nu pot ramane insarcinata din nou.ma puteti sfatui cu ce as putea sa le schimb? nu fumez si nu am probleme de sanatate.multumesc!
0 comentarii
Adaugă un comentariu / răspuns

10-10-2016, ora 10:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
La-Pediatru.ro
La-Pediatru.ro - Centrul de informare pentru părinți
La-Pediatru.ro este un proiect ROmedic ce vine în sprijinul părinților cu informații complete și documentate științific despre toate aspectele îngrijirii copiilor. În plus vă oferă o listă actualizată de peste 4000 de pediatri cu date de contact, prezentări și recomandări de la părinți.
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Schimbarea metodei contraceptive
  • Căderea părului la copii (alopecia la copii)
  • Caderea parului
  • Dereglari hormonale cauzate de anticonceptionale
  • Greseli in administrarea contraceptivelor
  • Contraceptivele orale - avantaje și riscuri
  • Căderea părului
  • MIT: Căderea părului se intensifică iarna
  • Contraceptivele hormonale pot crește riscul de depresie
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.