Libidou foarte ridicat

01-11-2017
catalin_184
Nu este medic/terapeut
catalin_184
Buna ziua.
Am si eu o problema. Poate multi o sa creada ca fac caterinca sau bascalie dar problema mea este reala.
Am 33 de ani si din pacate sunt inca virgin (sau poate nu, am fost o singura data la o prostituata).
In ultimele luni am un libidou foarte ridicat, am erectii tot timpul si am ajuns sa ma masturbez si de 5 - 6 ori pe zi ir cand sunt acasa chiar si mai mult.
Lucrez ca sofer de camion pe comunitate si am ajuns sa opresc periodic sa ma masturbez, altfel nu ma pot concentra. De multe ori de abia astept sa ajung la urmatoarea parcare pentru a ma masturba pentru ca daca nu o fac nu ma mai pot concentra si atentia imi este distrasa. Mai pe romaneste este un chin pentru mine, nu fac asta de placere.
Este posibil sa am vreo dereglare hormonala sau problema este mai mult de natura psihica?
Se poate rezolva problema cu medicamente? Este oare cazul sa trec peste rusine si sa consult un psihiatru?
Va multumesc.
3 comentarii
0
01-11-2017, ora 12:13
Dr. Rares Ignat
Psihologie, Bucuresti
Dr. Rares Ignat
Din cate povestesti Catalin, e cazul sa consulti un psihiatru si un psihosexolog...in ordinea pe care o doresti.
La o prima impresie, poate fi o tulburare obsesiv compulsiva - medicul psihiatru iti va certifica insa asta.
Aceasta tulburare are nevoie atat de medicatie cat si de o interventie psihoterapeutica.
Din pacate, dat fiind ca dureaza de ceva timp, si rezultatele vor lua ceva timp pana sa apara.
Cel mai important e insa sa-ti doresti cu adevarat sa scapi de acest obstacol din viata ta.

Dr Rares Ignat
Terapie de cuplu - Sexologie
1
01-11-2017, ora 13:19
Psiholog Niculina Ciuperca
Psihologie, București
Psiholog Niculina Ciuperca
Bună ziua !