Limba crapata

21-11-2011
labellefrance
Nu este medic/terapeut
labellefrance
Rog un doctor dermatolog sa ma ajute: am de vreo luna si jumatate limba fisurata pe portiunea finala a ei si am o usoara arsura in acea zona. Am fost la dermatolog si mi-a spus ca e o candida orala. Mi-a dat Flucovim de 150 mg trei zile la rand apoi inca 4 cate una la 7 zile. Mi s-a facut si un preparat in farmacie. Problema e ca fisurile sunt acolo si senzatia de arsura dupa ce badijonez limba cu acea solutie parca e mai acuta ca inainte de a da cu ea. Mentionez ca multi ani mi-a iesit candida vaginala, dar anul acesta nu a mai iesit. Limba mea era incarcata cu un depozit albicios de multi ani, numai ca nu era fisurata. Am observat ca s-a fisurat dupa ce am facut un tratament cu detoxicolon, pentru ca am un tranzit mai deficitar si asta s-a petrecut acum vreo 2 luni. Ce parere aveti, puteti sa ma ajutati cu un sfat? Va multumesc anticipat.
1 comentarii
0
21-11-2011, ora 17:57
tema
Nu este medic/terapeut
tema
Poate ca nu este potrivit tratamentul. Mergi iar la medic. Poate iti da un alt medicament.
Trebuia intai sa fi facut o analiza, se numeste - raclaj lingual si sa ceara antifungigrama, ca sa stie la ce antifungic este sensibila aceasta candida.
Fisurile pe limba pot aparea si de la o afectiune a ficatului.
Mergi la doctor pentru un nou consult.
Adaugă un comentariu / răspuns

 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.