lipsa menstra

04-10-2007
anarh
Nu este medic/terapeut
anarh
Buna ziua. Am luat anticonceptionale Yasmine 6 luni si am intrerupt din cauza spotting-ului. De atunci nu am mai avut ciclu (asta a fost in februarie). Am luat duphastone fara succes. Mai am sanse sa-mi revin vreodata? Vreau copii mai mult decat orice pentru ca ma si marit in curand. Ajutor!
3 comentarii
0
16-10-2007, ora 00:00
dona
Nu este medic/terapeut
dona
Salut! Am patit si eu acelasi lucru dar de la alte anticonceptionale si am rezolvat problema cu ORGAMETRIL, pe care mi l-a recomandat medicul.Acum am doi copii maricei, frumusei si sanatosi, dar anticonceptionale nu am mai folosit.
0
18-10-2007, ora 00:00
ALFY
Nu este medic/terapeut
ALFY
Buna!ai grija pentru ca pot fi si cauze hormonale.Daca medicul ginecolog nu rezolva problema mergi la endocrinolog ( ti-o spun din experienta proprie ).Succes.
0
18-10-2007, ora 00:00
dona
Nu este medic/terapeut
dona
Anticonceptionalele produc dezechilibre hormonale(sau corecteaza).Acestea nu se administreaza fara un control(dozaj hormonal)prealabil.Din pacate multi medici le recomanda in functie de varsta pacientului.Mergi la ginecolog(sau schimba-l pe cel actual), endocrinologul este totusi prea mult pentru problema ta.
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.