Lipsa menstruatiei

12-07-2021
Ofog
Nu este medic/terapeut
Ofog
acum 7 luni am mers la dermatolog si mia prescris diane-35+androcur timp de 6 luni, in a 6 luna cind mi sa inceput cm am decis sa beau 2 pastile de androcur in loc de una pentru a spori cresterea parului, nu am stiut care pot fi consecintele. nu am cm de doua luni, in acest timp mam ingrasat foarte tare cred ca vreo 17 kg, am de foarte mult timp crampe menstruale, pofta foarte mare de mincare, uneori dureri de cap, incerc sa ma pun pe un regim alimentar sanatos si cedez cind ma urc pe cintar si vad ca adaig in continuare, sunt foarte umflata, ginecologul mia prescris diufaston 2*7 zile, dar cm nu a venit nici dupa 10 zile de la tratament, usg arata ca am endometru gata de menstruatie chiar si inainte de tratamentul cu diufaston si in ovul dominant de 17mm, ce pot face ca sa revin la o viata normala?
0 comentarii
Adaugă un comentariu / răspuns

01-07-2021, ora 11:30
Publicitate ROmedic
Administrator forum
Medic Chat
Întreabă un Ginecolog online
Rapid    Confidențial    Anonim
Cu Medic Chat ai peste 200 doctori din 40 specialități medicale.
Vezi doctori disponibili
 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.