Logest si interactiuni cu alte medicamente

14-08-2007
utilizator
Nu este medic/terapeut
utilizator
Luna trecuta cand am luat Logest am avut diaree, de aceea se intelege ca nu si-au mai facut efectul. Am luat ultima pastila vineri si menstruatia a aparut marti. Urmeaza sa incep astazi, sambata, administrarea din nou. Isi vor face oare efectul de la prima pilula luata? De asemenea, as dori sa va intreb daca eficacitatea Logestului este diminuata de medicamentul Terbisil comprimate 250 mg. In prospectul Terbisilului scrie ca acesta "are un potential neglijabil de a inhiba sau a creste clerance-ul medicamentele metabolizate prin sistemul citocromului P450 ( de exemplu ciclosporina. etc. si contraceptive orale). [...]. In cazul in care este necesara administrarea asociata a acestor produse medicamentoase, doza de Terbisil trebuie ajutata corespunzator." Nu cunosc unii termeni, asa ca va rog pe Dvs. sa imi dati un raspuns. Multumesc.
7 comentarii
0
15-08-2007, ora 00:00
Dr. Mihnea Dragomir
Medicina de familie, Bucuresti
Dr. Mihnea Dragomir
Nu ar strica să apelaţi şi la o a 2-a metodă contraceptivă atâta timp cât luaţi Terbisil şi încă 7 zile după. De exemplu, prezervativul.
0
16-08-2007, ora 00:00
C.S
Nu este medic/terapeut
C.S
eu am folosit Terbisil, si nu au fost probleme. Si daca citesti cu atentie in prospectul tau scrie"potential neglijabil". Eu nu am avut nici o prob si am fol Terbisil o saptamana, totusi ca sa fi tu mai sigura si mai linistita, sa fii cu constiinta impacata foloseste, asa cu a precizat si M.D prezervativul, in perioada in care fol terbisil si dupa cam o sapt.Nu e minunat, dar dormi linistita macar...
0
17-08-2007, ora 00:00
utilizator
Nu este medic/terapeut
utilizator
Asa e, dar... e mai bine sa fiu prudenta. Multumesc pentru raspunsuri. Ma intreb, acest Terbisil o fi oare antibiotic?
0
17-08-2007, ora 00:00
C.S
Nu este medic/terapeut
C.S
terbisil este un antifungic de uz topic adika local.se foseseste in tratarea infectiilor cutanate determinate de anumite ciuperci.
0
18-08-2007, ora 00:00
silvia21
Nu este medic/terapeut
silvia21
buna seara am si eu o intrebare: iau logest d 3 luni si dupa fiecare pauza d 7 zile prima pilula luata protejeaza deja sau trebuie luate cele 7 pastile pana sa fi protejata?
0
20-05-2010, ora 16:31
AndreLyca
Nu este medic/terapeut
AndreLyca
buna ziua... iau logest de o jumatate de an si am o intrebare... ieri am fost la dentist... si mi-a pus domnul doctor un tratament la o masea pt ca am puroi la ea... nu mai stiu numele medicamentului... scade cumva efectul logest-ului?
0
16-04-2015, ora 18:00
corinush14
Nu este medic/terapeut
corinush14
sinecod si tantum verede reduc efectul anticonceptionalelor? Multumesc,
Adaugă un comentariu / răspuns

10-10-2016, ora 10:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
La-Pediatru.ro
Căutați un pediatru bun?
La-Pediatru.ro este un proiect ROmedic unde găsiți cea mai completă listă de medici pediatri din România. Alegeți din peste 4000 de pediatri - cu date de contact, prezentări și recomandări de la părinți.
Cunoașteți un pediatru bun? Oferiți-i o recomandare aici!
 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.