m-am ingrasat sau e normal?

27-01-2007
irinutza
Nu este medic/terapeut
irinutza
am inceput sa iau contraceptive dupa recomandarea unui medic de la planificare familiala.acum 10 luni.am luat prima data Desorell, m-am ingrasat mult intr-o luna.am solicitat sa mi se schimbe, si miau dat Novinete.La inceput nu am observat nici o schimbare, dar m-am tot ingrasat pe parcurs cu 10kg.Ce sa fac?oare din cauza contraceptivelor?medicul a zis ca e iposibil sa fie de la ele, sa iau altceva?ce-mi recvomandati?cand mi-a dat contraceptivele nu mi sau facut nici un fel de analize, doar cateva intrebari.Va rog ajutatima.Va multumesc
2 comentarii
0
12-02-2007, ora 00:00
Dr. Mihnea Dragomir
Medicina de familie, Bucuresti
Dr. Mihnea Dragomir
Ar fi bine sa schimbati metoda contraceptiva, adica sa faceti mai mult decat sa schimbati un contraceptiv cu altul.
0
27-08-2009, ora 13:30
Maraa
Nu este medic/terapeut
Maraa
Spunetimi va rog, eu sufer de dureri groaznice pre/ si post ciclu, am mers la medic si mi-a recomandat Novinete, dar sincer ma tem sa folosesc hormonale, cunoscand situatii in care persoana data s-a ingrasat foarte mult!!!
Si apoi imi doresc atat de mult sa stiu care este cauza durerilor mele? Am 23 de ani si viata sexuala nu mi-am inceput. Medicul mi-a vorbit de un sindrom premenstrual, sau chiar endometrioza! Acum sunt in timpul a unui sir de analize si nu mi s-a comunicat exact de ce sufer! Gandul la endometrioza ma sperie!!!
Va multumesc!
Adaugă un comentariu / răspuns

10-10-2016, ora 10:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
La-Pediatru.ro
Căutați un pediatru bun?
La-Pediatru.ro este un proiect ROmedic unde găsiți cea mai completă listă de medici pediatri din România. Alegeți din peste 4000 de pediatri - cu date de contact, prezentări și recomandări de la părinți.
Cunoașteți un pediatru bun? Oferiți-i o recomandare aici!
Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Schimbarea metodei contraceptive
  • Dereglari hormonale cauzate de anticonceptionale
  • Greseli in administrarea contraceptivelor
  • Contraceptivele orale - avantaje și riscuri
  • Contraceptivele hormonale pot crește riscul de depresie
  • Contraceptivele hormonale cresc riscul de suicid?
  • Greșeli în utilizarea pilulelor anticoncepționale
  • Alimentele care îngrașă cel mai tare (și de ce)
  • Vitaminele îngrașă?
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.