ma panichez repede... cum o controlez?

06-03-2009
rrux88
Nu este medic/terapeut
rrux88
buna ziua.sunt studenta si facultatea pe care o urmez e destul de stresanta(am de facut experiente cu substante periculoase, trebuie sa am toate lucrarile semnate, profesorii au pretentii).Am observat ca mi se intampla foarte des sa ma panichez cand mi se pare ceva greu de facut, sau dak gresesc sau raman in urma cand ceilalti se descurca, se instaleaza panica insotita de tremuratul mainilor si nu pot controla acest sentiment.Exista remedii(as prefera unele naturiste)pentru o stare mai buna generala, pt a combate aceasta panica?
5 comentarii
0
17-10-2011, ora 16:23
andrea23
Nu este medic/terapeut
andrea23
eu am 23 de ani imi tremura mainile.capu.picioarele si imi transpira mainile cand ma emotionez dar si cand vad o persoana noua sau cand tre sa semnez un act de orice tip nici sa tin un pahar in mana nu pot ca imi tremura mainile dar tare ce sa fac?unde tre sa ma duc?poate cineva sa ma ajute?
0
26-10-2011, ora 22:06
Psiholog Roxana Alina Olaru
Psihologie, Bucuresti
Psiholog Roxana Alina Olaru
@ rrux88 este foarte important sa te gandesti la ce se poate intampla cel mai rau daca vei gresi si, apoi, ce vei face in acea situatie. Daca iti este dificil sa lucrezi singura cu aceasta problema poti apela la un consilier psihologic sau psihoterapeut pentru a te sprijini in demersul tau.

@ andrea23 poti incerca sa apelezi la serviciile unui psihoterapeut cu care sa lucrezi pe problematica ta, sa vezi de unde vine, cand s-a format acest pattern comportamental si din acest punct va incepe si schimbarea
0
23-12-2011, ora 06:45
ionut91
Nu este medic/terapeut
ionut91