Ma pot ingrasa de la anticonceptionale?

03-03-2007
dulcika
Nu este medic/terapeut
dulcika
Buna ziua!Iau DIANE 35 de 3 ani fara intrerupere si am observat ca din vara trecuta am inceput sa ma ingras, nu prea am dat atentie, dar acum am fost mai atenta cu alimentatia si nu cred ca e de la alimentatie, adica sunt zile cand mananc o singura data pe zi sau maxim de 3 ori.De aceea m-am gandit ca poate imi dauneaza sau trebuie sa le schimb, nu stiu...Mentionez ca nu fumez, nu beau, alte pastile nu iau decat anticonceptionale.Astept un raspuns cat mai curand posibil.Va multumesc!
4 comentarii
0
04-03-2007, ora 00:00
Dr. Ana-Maria Slanina
Medicina de familie, Iasi
Dr. Ana-Maria Slanina
De obicei, modificarile ponderale sau efectele secundare apar de la inceputul administrarii contraceptivelor - daca trei ani nu au fost probleme e putin probabil, insa puteti face o pauza in administrarea contraceptvelor (folosind evident prezervativul in acest interval) pentru a vedea daca lucrurile revin la normal. Pentru a reveni la greutatea anterioara, nu va infometati mancand odata pe zi, ci consumati mese mici si frecvente, eliminand din dieta tot ce contine glucide - paine, dulciuri, sucuri dulci, paste fainoase, cartofi, grasimi animale. In rest, nu va impuneti restrictii.
0
04-03-2007, ora 00:00
Dr.Craciun Anca
Identitate neconfirmată
Dr.Craciun Anca
exista si anticonceptionale noi care au studii ce dovedesc faptul ca nu duc la crestere ponderala. unul dintre acestea ar fi novynette-ul. intrebati-va medicul ginecolog, sa va recomande anticonceptionalul potrivit pentru necesitatile dumneavoastra. multa sanatate!
p.s. acum am vazut si comentariul despre alimentatie si va spun, la fel ca si stimata mea colega: cea mai sigura cale spre ingrasare si tulburari de alimentatie este cea cu O MASA PE ZI! Trebuie sa mancati de minim 3 ori si maxim 5 ori pe zi! Cititi eventual si articolele despre alimetatie sanatoasa de pe site. o zi buna!
0
04-03-2007, ora 00:00
dulcika
Nu este medic/terapeut
dulcika
Va multumesc pt raspunsul prompt!Precizez ca nu tin nici un regim, nu ma infometez, pur si simplu nu am pofta de mancare sau nu am timp sa mananc si nu imi impun restrictii, chiar nu tin cont de ce mananc, eu vroiam sa spun ca nu am o pofta de mancare mare si nici nu mananc cum trebuie si de asta mi se pare ciudat sa ma ingras.Oricum am de gand sa fac un control si pana atunci voi face o pauza ca sa vad ce se intampla.Va multumesc inca o data!
0
04-03-2007, ora 00:00
Dr. Mihnea Dragomir
Medicina de familie, Bucuresti
Dr. Mihnea Dragomir
Desi Diane-35 are efect anticonceptional, este azi folosit mai mult cu alte indicatii.
îngrăşarea de la anticoncepţionale şi, mai ales, de la unul ca acesta, este oricând o posibilitate. Ar fi, poate, bine să schimbaţi contraceptivul sau metoda contraceptivă.
Adaugă un comentariu / răspuns

10-10-2016, ora 10:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
La-Pediatru.ro
Căutați un pediatru bun?
La-Pediatru.ro este un proiect ROmedic unde găsiți cea mai completă listă de medici pediatri din România. Alegeți din peste 4000 de pediatri - cu date de contact, prezentări și recomandări de la părinți.
Cunoașteți un pediatru bun? Oferiți-i o recomandare aici!
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Contraceptivele orale - avantaje și riscuri
  • Studiu care atestă efectul nociv al pilulelor anticoncepționale asupra sănătății femeilor
  • Alimentele care îngrașă cel mai tare (și de ce)
  • Vitaminele îngrașă?
  • Riscurile anticoncepționalelor și cine ar trebui să le evite
  • Anticoncepționale și tromboza venoasa profundă - indicații, recomandări și precauții
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.