Ma ustura gatul ingrozitor

16-09-2005
Manu
Nu este medic/terapeut
Manu
Buna ziua. De vreo 3 luni am niste simptome ciudate. Am avut helicobacter pilory si am luat tratament Lekoklar de 500 mg, Amoxicilina de 1000(2x500mg) si Omeran si de atunci mi-au aparut usturimi in gat, afte numeroase si permanente, ma ustura si urechile uneori si am si limba incarcata uneori. Am crezut ca am candida din cauza antibioticelor, mai ales ca imi aparuse si vaginal senzatie de prurit si usturime, am fost la ORL si ginecologie si ginecologic nu prea ma mai supara dupa tratamentul luat(clotrimazol si niste prafuri femigyn). Am facut exudat de 2 ori, nu mi-a iesit candida niciodata, mi-a iesit in schimb ca am stafilococ auriu hemolitic, sensibil la eritromicina, penicilina, streptomicina, oxacilina, ampicilina. Nu am ganglioni, nu am dureri de cap, rareori dureri de stomac si o durere difuza in stanga. Am facut ecografie si mi s-a spus ca acele dureri sunt din cauza colonului, am si gastrita de multa vreme. Imi puteti va rog spune daca exista vreo legatura intre afte si stomac sau stafilococ, ce tratament sa iau pentru usturimea de gat?Va multumesc.
3 comentarii
0
22-09-2005, ora 00:00
dr. mihaela
Identitate neconfirmată
dr. mihaela
Pai pentru usturimea din gat ia unul din antibioticele la care este sensibil stafilococul pe cre-l ai tu; mergi la medicul de familie ca sa te ajute.
Cat priveste legatura este posibil ca acele medicamente care le-ai luat pt. Helicobacter sa fi omorat flora saprofita (adica acele bacterii care exista in mod normal in organismul nostru si care impiedica de cele mai multe ori colonizarea cu bacterii patologice - adica cele care ne imbolnavesc), favorizand astfel infectarea cu stafilococi.
0
22-09-2005, ora 00:00
Manu
Nu este medic/terapeut
Manu
Va multumesc pentru raspuns. Imi puteti va rog spune care este cauza aparitiei aftelor? Multumesc.
0
06-04-2011, ora 00:52
Elle91
Nu este medic/terapeut
Elle91
Buna seara!Am o problema cu gatul si nu stiu exact despre ce e vorba!!!Simt o intepatura in partea dreapta, undeva intre limba si amigdala care este foarte deranjanta, se simte ca si cum mi-ar fi ramas ceva acolo si nu se duce.Iar atunci cand inghit se simte undeva pe gat in jos ca si cum as avea o umflatura(ca o carne) care imi povoaca uneori stari de voma, pe care la fel tot imi vine sa inghit pt a scapa de ea.Am fost la un medic specialist si mi s-a spus ca nu am nimic si mi-a recomandat Bioparox, desi toate aceste simptome persista in continuare de 1 saptamana.Credeti ca este ceva grav? Va multumesc.
Adaugă un comentariu / răspuns

04-09-2020, ora 14:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
Masca Respiratorie KN95

Evită măștile neconforme
Masca KN95 de la Manasana a fost evaluată și testată de peste 50 de medici, poze și concluziile acestora le găsești aici.
Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • De ce apar aftele bucale?
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.