Magneziu in stari depresive

29-02-2012
tusi
Nu este medic/terapeut
tusi
Am stari depresive foarte urate si la recomandarea unei farmaciste am luat magne b6 si m-a ajutat destul de mult, insa cand am vrut sa fac o pauza starile acelea au revenit.credeti ca magneziul e cauza acestei depresii?si cat timp il pot lua?de asemenea iau anticonceptionale artizia(pe endometrioza)si am observat ca in zilele de pauza devin mai trista.are vreo legatura?va multumesc anticipat
1 comentarii
0
29-02-2012, ora 15:47
Psiholog Psihoterapeut Doina Grasu
Psihologie, Bucuresti
Psiholog Psihoterapeut Doina Grasu
Buna ziua!

Este bine sa ai grija de echilibrul hormonal si sa urmaresti ca organismul sa ai aiba minerale si vitamine in proportii optime, insa depresia este o tulburare psihica ce are ca principala cauza o viziune deformata asupra vietii. Cauta un specialist psihoterapeut pentru a depasi cu bine starile de depresie, altfel risti sa ajungi sa suferi de o tulburare depresiva. Prin psihoterapie poti invata cum sa gandesti adecvat astfel incat sa diminuezi perioadele de tristete accentuata si sa capeti o buna ijncredere in sine. Depinde foarte mult de tine sa faci schimbarile potrivite in viata ta! Mai multe despre spihoterapie gasesti aici: http://www.romedic.ro/psiholog-doinagrasu/articol/10868.

Cu speranta ca ti-am putut fi de ajutor, iti doresc toate cele bune!

Cu multa caldura,
Psihoterapeut Doina Grasu
Adaugă un comentariu / răspuns

 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.