Mancarime la nivelul scalpului si bubite acide care nu se vindeca

07-05-2008
diablo
Nu este medic/terapeut
diablo
salut
ma bucur sa vad ca exista un site pe care oricine are sansa de a afla raspunsuri de la oameni profesionali
acum problema mea:acum vreo 4 luni m-am trezit cu un fel de mancarime la nivelul scalpului (pe cap) si dupa scurta vreme au inceput sa imi apara un fel de bubite acidice care nu se vindecau nicium si iti provoca nevoia de a te scarpina in acea zona.
ca urmare am fost la o clinica dermatologica si dupa o consultare (foarte scurta) mi-a spus ca am acnee vugara si mi-a prescris antibiotice si iod si ser cu care sa ma curat inainte de aplicarea iodului, am urmat tratamentul si pt aproximativ o luna mia trecut acum iar mi-a revenit si se pare ca developez si un fel de rezistenta la antibiotice pt ca simt ca nu isi mai fac efectul chiar daca am marit putin doza.
intrebarea nr 1 pe care vreau sa o adresez aici este urmatoarea:ce fel de tratament eficient exista pt acneea vulgara si daca te poti videca definitiv de aceasta boala?
acum a doua problema pe care o am iar aceasta este mai recenta (azi):
seara trecuta am simtit ca am prins o raceala si ca urmare am luat 2 pastile de Sumetrolim ( un fel de biseptol mi-a spus mama) si la nici 3 ore dupa ce am luat aceste pastile au inceput sa mi se umfle buzele si sa elimin prin barbie si prin partea superioara a buzei de sus un fel de lichid transparent si in acelasi timp mainiile mi s-au umflat si am o senzatie ca imi vine sa ma scarpin pe maini tot timpul dar ma abtin pt ca daca ma scarpin incep sa fac un fel de basici si elimin apa sau ce este acel lichid si prin locul unde ma scarpin.
asa ca intrebarea nr2 este ce sa fac sa imi treaca toate acestea si nici nu vreau sa ma duc la doctor pt ca o consultaie este 50 ron iar eu abia ma descurc cu chetuieliile si chiria asa ca va rog sa imi dati un sfat ca ce ar trebui sa fac sau ce medicamente as avea nevoie ca sa scap de problemele acestea pt ca sant un barbat puternic si munca pe care o depun de multe ori cere forta fizica dar aceste boli sau orice ar fi ma slabesc vizibil.
multumesc anticipat pt ca ati citit acest mesaj si sper sa primesc un raspuns in curand.
8 comentarii
0
07-05-2008, ora 00:00
FLOARE DE COLT
Nu este medic/terapeut
FLOARE DE COLT
Eu cred ca este mai degraba vorba despre o ciuperca a pielii capului care se numeste Tinea capitis!!!
Pentru raceala opriti trat. cu biseptol deoarece se pare ca faceti reactie anafilactica! Ce simptome aveti exact?
0
07-05-2008, ora 00:00
FLOARE DE COLT
Nu este medic/terapeut
FLOARE DE COLT
Revin: poti incerca sampoane pe baza de sulfat de seleniu!
0
07-05-2008, ora 00:00
diablo
Nu este medic/terapeut
diablo
multumesc pt raspuns si la intrebarea ce simptome am acestea sant urmatoarele: dupa cum am spus si eu cred ca sant sensibil la vreun ingredient din acel medicament iar acum sub buza de jos am un fel de "apa" care se pare ca daca o sterg cu un servetel apare din nou si ce ma sperie cel mai tare e ca parca si un strat de piele foarte subtire din jurul buzelor se ia jos iar dupa cateva minute daca nu ma mai sterg cu acel servetel acel lichid se coaguleza si devine un fel de materie galbuie (ceva ca si sacazul care se foloseste la cositorit), iar mainiile imi sant tot imflamate in special la baza degetului mare, iar la cum ma simt pai ma simt destul de neplacut pt ca nu pot vorbi cum trebuie fara sa nu crap "coaja" aceea care se formeaza in jurul gurii pt ca daca se crapa iar curge acel lichid.
sper ca am reusit sa descriu cat mai exact ce problema am aici si poate imi puteti indica ceva sau cel putin un sfat ca de ex ce ar trebui sa fac si ce nu
si pt aceasta problema azi nu am fost la servici si nu imi place sa lipsesc pt ca la fel ca toti am nevoie de bani ca sa traiesc.
0
08-05-2008, ora 00:00
FLOARE DE COLT
Nu este medic/terapeut
FLOARE DE COLT
Ati avut herpes vreodata? Daca da dati cu crema de aciclovir!
Daca nu ati mai avut puteti incerca pt problema de la buza pulbere de Baneocin ! Se da de 1-2 x/zi! Pentru mana umflata luati ciproheptadina de 4 mg! Se ia 1cp de 3 x/zi (dim., pranz, seara)!
Succes si astept vesti
0
09-05-2008, ora 00:00
diablo
Nu este medic/terapeut
diablo
buna ziua
nu am mai stiut ce sa fac si ca urmare am decis sa apelez la un doctor dermatologic si odata ajuns la clinica am platit consultatia care ma lasat practic fara bani (50 ron) si mi-a spus ca intradevar am o reactie la medicamente ca biseptolul si mi-a prescris urmatoarele medicamente:aerius comprimate cate 1 pe zi, si o crema cu aplicare cutananta Advantan cu care mi-a spus sa ma dau de 2 or pe zi iar Aerius (care nu stiu eu exact ce face acest medicament) a fost destul de scump adica 51 de ron cutia(pt care a trebuit sa ma imprumut), dar nevoia de a ma scarpina a mai disparut iar eliminariile de apa (sau ce o fi acel lichid) au incetinit deci se pare ca unul din aceste medicamente isi face efectul cel putin
dar este si o problema pt ca se pare ca doamna doctor care ma consultat pleaca din oras pt 2 saptamani si mi-a spus ca ii pare rau dar daca ma simt mai rau sau daca nu imi revin in cateva zile sa apelez la un alt doctor dermatologic cea ce inseamna sa mai dau 50 de ron pe care nu ii am, asa ca m-am gandit ca daca va spun d-voastra ce simptome imi apar in aceste zile poate ma puteti indruma la ce ar trebui sa fac.
multumesc pt raspuns
0
09-05-2008, ora 00:00
FLOARE DE COLT
Nu este medic/terapeut
FLOARE DE COLT
OK
0
17-05-2008, ora 00:00
Serban Vasile
Nu este medic/terapeut
Serban Vasile
Daca vrei sa scapi, arunca orice medicament din casa si nu te mai du la niciun medic. Curata-ti organismul, nu-l tot intoxica cu otravuri numite "medicamente". Fa o cura severa de detoxifiere!!! Inceteaza total alimentatia macar 3 zile, chiar si fara apa. Apoi treci numai pe fructe proaspete cel putin o luna, din care sa nu lipseasca grefele si merele. Desfiinteaza din mancare tot ce este de natura animala (sursa majora de intoxicare). Vei avea aceeasi forta fizica daca nu mai buna. Mananca fructe pe saturate, fara restrictii cantitative. Din nhrana ta sa nu lipseasca 5-6 morcovi mari pe zi! Nu uita asta! Intelege ca te-ai imbolnavit de la ce ai tot mancat gresit si e momentul sa schimbi alimentatia. Altfel nici nu te vindeci si vor aparea boli si mai grele. Succes!
0
26-06-2009, ora 16:06
irina787
Nu este medic/terapeut
irina787
buna am si eu nevoie de ajutor : de cateva zile am avut niste scurgeri vaginale sangeroase rareori am arsuri intr-o zii am avut si diaree peste cateva zile sangele a disparut secretuia e normala dar are un miros neplacut nu stiu exact ce am si nu pot merge la medic pt analize pt ca voi pleca din tara inaintea aflarii rezultaterol lor pot sa ma tratez cu tetraciclina si eritromicina sau ajunge neoxazolul toate astea le-am citit de pe net nu stiu daca m-am informat corect va rog sa ma ajuti mii de multumirir
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Sfaturi pentru cei ce doresc să se radă în cap
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.