Mancarimi ale pielii

17-02-2010
Brenda28
Nu este medic/terapeut
Brenda28
Buna seara!

Am o mare problema, de care nu pot sa scap. De vreo doua luni am o mancarime de piele, cand ma scarpin imi apar niste semne rosii, ca niste vergeturi si cam in 20 de minute se retrag, nu imi raman semne. Am fost la un medic dermatolog, eu avand asm, i-am spus ca folosesc, de vreo doua luni Seretide si mi-a dat Ketotifen, Claritine, doua injectii de Diprophos, si o solutie mentolata sa ma dau pe piele seara. Cat am facut tratamentul, mancarimile s-au mai redus, dar am cantinuat sa iau Citirizine, cum nu iau o zi o pastila ma mananca pielea de nu mai pot. De vreo doua zile am impresia ca sunt un pic umflata la fata, nu stiu daca nu cumva e de la Citirizine si de aceea nu mai iau, dar nu mai pot de mancarime si nu stiu ce ar trebui sa fac. Va rog frumos sa-mi dati un sfat.

Va multumesc mult!
4 comentarii
0
20-02-2010, ora 20:14
Dr. Dorin Mihalache
Dermatovenerologie
Dr. Dorin Mihalache
Aveti o urticarie care s-a cronicizat.
Ar trebui sa va internati intr-o clinica de specialitate pentru investigatii.
0
21-02-2010, ora 19:54
ciulei daniela
Nu este medic/terapeut
ciulei daniela
Buna ziua d-le doctor,
va rog frumos sa-mi spuneti in principiu, ptr ca n-aveti cum sa vedeti, daca am o dermatita sau altceva, deoarece de 2-3 zile, imi apar pe diferite zone ale corpului(nu este o regula)niste bubite foarte mici aproape insesizabile urmate de niste mancarimi si pete rosii neuniforme care se extind pe o suprafata mai mare.In momentul in care nu ma mai mananca pielea, acestea dispar.Mancarimea este mai intensa seara.Pot folosi un unguent sau un sapun pe baza de sulf sau Fluocinolon avand in vedere ca au un spectru mai larg de actiune?
MULTUMESC
0
26-02-2010, ora 14:59
Brenda28
Nu este medic/terapeut
Brenda28
Eu nu sunt in tara acum si nu am inca asigurare ca sa-mi fac analizele necesare. Ati putea sa-mi recomandati dumneavoastra un tratament impotriva acestor mancarimi, va rog. Mi s-a spus ca poate fi o reactie din cauza astmului pe care il am, avand deja un teren sensibil.

Va multumesc mult!
0
28-02-2010, ora 19:40
Dr. Dorin Mihalache
Dermatovenerologie
Dr. Dorin Mihalache
Pentru ciulei daniele:
"In principiu" este bine sa mergeti la un dermatolog pentru a vedea despre ce este vorba !
Daca este o eczema, atunci sapunul cu sulf face mai rau!
Daca este o urticarie, nici sapunul cu sulf, nici Fluocinolonul nu rezolva problema!
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.